Amytj schreef:Goed zo Mootje en Zilfstar, fijn dat je ook zo realistisch kunt zijn Zilstar dat voorkomt zoveel frustratie!
Ik ga vandaag beginnen met de essentiële olie jeneverbes, deze helpt met afslakken (ik studeer natuurgeneeskunde vandaar dat ik probeer veel natuurlijke dingen te zoeken die mij helpen in mijn proces). Voor de mensen die willen weten wat het nou precies doet: In je darmen zitten allerlei inkepingen, de darmvlokken. De etensresten die niet goed verteert kunnen worden ,omdat ze eigenlijk ook helemaal niet goed voor ons zijn en niet lichaamseigen, blijven hierin achterhangen. Hierdoor lopen je darmvlokken als het ware vol en kunnen je darmen het chemische verteringsproces niet meer verder zetten. Hierdoor vermindert de spijsvertering en zijn er dus belangrijke voedingsstoffen die je niet op kunt nemen. Jeneverbes zorgt ervoor dat de vlokken als het ware geleegd worden, alle reststoffen worden afgevoerd en zo kunnen je darmen weer optimaal functioneren! Het lijkt mij wel heel goed om af te vallen, want als het niet optimaal kan functioneren, kan ik ook niet verwachten dat ik optimaal afval!
Ik zal jullie op de hoogte houden over hoe het gaat en wat mijn bevinden hierbij zijn.
Als er mensen zijn die dit ook interessant vinden om te doen, let dan wel echt goed op welke olie je koopt. Goede olie is duur, als de olie niet van de goede kwaliteit is (en geloof me er zijn en veel meer van slechte als van goede kwaliteit en het is dan ook lastig te vinden als leek) zal de werking ook nihil zijn.
Verder drink ik elke dag een kop brandnetelthee en dan niet die van zonnatura (de brandnetel is zo bewerkt dat het zijn werking niet meer doet), maar gewoon verse brandnetel die ik zelf doe drogen. Brandnetel zorgt dat het vocht goed afgedreven wordt en voorkomt dus dat je het vasthoud (hier heb ik altijd erg veel last van). Sinds ik elke dag een kop brandnetelthee drink is het weg!
Dit klinkt wel echt interessant van die olie
welke olie gebruik jij er voor??