Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mlc schreef:Welke schuifspeldjes werken volgens jullie het beste? Ik heb nu een aantal goedkope die al kapot gaan vóór ik ze überhaupt in mijn haar steek.Om mijn haar toch vast te kunnen zetten wil ik een aantal goede speldjes. Op youtube zie je altijd meiden met de beste schuifspeldjes die hier niet te koop zijn, dat moeten wij hier in Nederland toch ook wel hebben?
Jezzi schreef:Dames iemand hier tips?
Ik heb vrij snel last van een droge/schilferige hoofdhuid. Vaak gaat het een poosje goed met een shampoo en krijg ik er dan weer last van. Ik gebruik nu al een heeeele poos(denk al ruim een jaar) inecto pure coconut en dat ging goed, maar nu sinds een week is het weer raak en ik word er goed gek van![]()
No poo/conditioner only wassen wordt hem niet, conditioner only heb ik een paar maanden geprobeerd maar daar werd het ontzettend vet van na een poosje. Daarnaast wil ik icm fanatiek sporten en een dikke bos haar gewoon fris haar hebben en daar hoort voor mij shampoo bij. Ik hoor veel goede verhalen over bijvoorbeeld de yes to shampoo, iemand daar ervaringen mee of andere aanraders?
ittheclown schreef:Tja ik baal ook enorm.. ik heb twee jaar terug extentions gehad zodat mijn haar rustig langer kon groeien, was echt niet goedkoop. Alle lengte die er in 2 jaar bijgekomen is.. is er nu zo in een keer afgeknipt.. ik heb het ook gehad met die kapsters, blijven alleen weinig salons over zo dus ik doe het voortaan ook weer zelf. Altijd problemen met kleur en knippen, de vorige keer nog vroeg ik om paarse verf dus zij wijst er eentje aan maar ik vond die er naast mooier kreeg ik een '' ik zou het niet paarser doen hoor !'' hallo ik ben toch de klant ? heeft ze uiteindelijk een mengeling gemaakt.. was ik rood.. en zij maar zaniken dat het zo prachtig stond.. daar gaat het niet om ging erom dat ik een andere kleur was.. ik vergelijk het met zwart of blond haar lol mischien extreem maar hup helemaal klaar mee kleurtjes haalde ik al bij kappers winkel en nu knippen gewoon geheel zelf pony deed ik toch al zelf.
lieveli schreef:[naam], ik wil een [naam] doen. Wil je mij nog een keer vertellen waar het bij jou precies fout is gegaan? Ik wil gewoon heel graag weer blond maar ik heb even geen 200 euro op mijn rekening. En de vorige keer is het onwijs afgebroken omdat de kapper de onderkant maar bleef ontkleuren, terwijl ik alleen mijn uitgroei bij wilde laten werken.
Ik heb een kapstervriendinnetje mij Manic Panic Flashlightening aan laten smeren, 40 volume. Iemand ervaring mee?