Net lekker met de kleine man in bad geweest en die gaat nu slapen. Kan mama even met de beentjes omhoog, lekker een boekje lezen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:@zebrastreep oke, ga ik ook even snuffelen tussen de MTB kleding. Heb gisteren een leuk zomersetje gekocht van Rogelli via Dress2bike!
@T2T wat bedoel je met 8 speed op? Bedoel je de versnellingen? Er zitten 2 maal 8 versnellingen op. Zal ook wel wennen zijn voor mij want ben dat ook niet gewend!
Marktplaats had ik ook al gekeken maar daar staat helaas niet veel op, ik denk dat veel al verkocht is toen het zulk mooi weer was en iedereen opeens bedacht dat wielrennen toch wel heel leuk is. Ik was gisteren in de Decathlon wezen snuffelen en daar was geen enkele helm meer te vinden..
@minikatje wauw, 70 kilometer al! Hoelang heb je daar over gedaan? En hoe lang ben jij al aan het fietsen?
MuSLi schreef:Man, kind en ik zijn een midweekje bij Landal in Brabant. Dus hier vanochtend lekker een rondje gedaan. 76km, veel mooie paadjes door het bos. Prima dus![]()
[ [url=m/mrEM0F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8LOXWw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net lekker met de kleine man in bad geweest en die gaat nu slapen. Kan mama even met de beentjes omhoog, lekker een boekje lezen...
minikatje schreef:Megamutsj schreef:@zebrastreep oke, ga ik ook even snuffelen tussen de MTB kleding. Heb gisteren een leuk zomersetje gekocht van Rogelli via Dress2bike!
@T2T wat bedoel je met 8 speed op? Bedoel je de versnellingen? Er zitten 2 maal 8 versnellingen op. Zal ook wel wennen zijn voor mij want ben dat ook niet gewend!
Marktplaats had ik ook al gekeken maar daar staat helaas niet veel op, ik denk dat veel al verkocht is toen het zulk mooi weer was en iedereen opeens bedacht dat wielrennen toch wel heel leuk is. Ik was gisteren in de Decathlon wezen snuffelen en daar was geen enkele helm meer te vinden..
@minikatje wauw, 70 kilometer al! Hoelang heb je daar over gedaan? En hoe lang ben jij al aan het fietsen?
Bijna 3 uur over 76 km![]()
Ben nu ong 3 a 4 weken aan het fietsen, maar kom van afstandslopen. Helaas heeft corona mijn longen gesloopt en fietsen is minder belastend maar wel energievretend genoeg.
Broekjes kun je nu scoren in de uitverkoop, futurum en rosebikes hebben nu goede merken in de aanbieding. Heb 2 shirtjes van marktplaats gehaald en dat is m'n startoutfitsamen met 2 broekjes van een goed merk (hoezee assos in de uitverkoop).
Volgende stap is nieuwe cassette en hybridepedalen, fiets nu nog met m'n barefootrunners.
Lekker Musli, ziet er mooi uit daar
minikatje schreef:@T2T, jouw fiets heeft zo'n hoog kwijlgehalte voor mij, echt wauw.
Time2Tri schreef:minikatje schreef:@T2T, jouw fiets heeft zo'n hoog kwijlgehalte voor mij, echt wauw.
Extra voor jou nog een foto ..voor vandaag staat een FTP test op
het programma .Dus gisteren binnen al alles klaar gezet .
Hoe lang ben je ziek geweest dan ?
[ [url=m/jzV3wu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een fijne korte vakantie MuSLI![]()
Geniet er lekker van .Het zijn iig weer mooi plaatjes ,
IMAY1990 schreef:Ik ben aan het kijken naar zo'n soort trainer voor de wintermaanden. Zet jij er een ander wiel/andere band op voor gebruik?
minikatje schreef:Ah daar is een Tacx, daar heb ik ook al eens opgezeten. Heb je er ook Swift bij?
Fiets blijft kwijl haha.
Hoeveel watt trap je gemiddeld?
Megamutsj schreef:Hebben jullie misschien wat tips and tricks voor mij? Ik ben online aan het snuffelen naar alvast alle benodigdheden zoals kleding en een helm. Hebben jullie wellicht een website waar ik kan snuffelen waar ik goede kledij kan vinden voor een schappelijk beginnersprijs?
Alvast ontzettend bedankt en ik hoop dat ik snel mijn avonturen met jullie kan delen!
minikatje schreef:Ik heb zelf een fiets geruild voor 2 massages, op mp staan ook veel beginnersfietsen voor een zacht prijsje.
Heb ook wel geluk dat vl een fanatiek fietser is (met fondo's in het buitenland), meeste vragen kan hij beantwoorden maar vrouwendingetjes blijven lastig
Zondag mooie tocht gereden richting Deventer en via de holterberg weer terug, m'n eerste tocht van boven de 70
MuSLi schreef:Man, kind en ik zijn een midweekje bij Landal in Brabant. Dus hier vanochtend lekker een rondje gedaan. 76km, veel mooie paadjes door het bos. Prima dus![]()
[ [url=m/mrEM0F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8LOXWw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Susan88 schreef:Gaat lekker hard zo met die pagina's. Nieuwe bokkers, nieuwe fietsen en leuke fietsavondturen. Heerlijk om mee te lezen!![]()
Zelf heb ik afgelopen weekend meegedaan aan studentencup op het baantje van Axa Veenendaal. Studentencup is een reeks aan wedstrijden speciaal voor studenten en worden georganiseerd door de studentwielerverenigingen. Over het algemeen heb je drie categorieën: heren zonder licentie (KNWU basislid/funklasse), heren met licentie (amateurs en elite) en de dames (alles bij elkaar). Dit was mijn eerste echte wedstrijd waarbij ik lekker in het peloton kon meedoen en zelfs één keertje meegezeten in de aanval (was niet succesvol). In het begin werd er aardig hard gereden en kwam er uiteindelijk ook een kopgroep weg, maar mooi bij het peloton kunnen blijven. Doel behaald: namelijk uitrijden![]()
Ik ben die meid met de witte Liv fiets, rood/zwart pakje en blauwe-witte helm.
[ [url=m/aO66w0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gCsR0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van mijn vereniging deden er maar liefst 7 meiden mee aan de studentencup. Onze elite renster is zelfs ook op de derde plek geeindigt. Daarnaast was er ook nog een dames instapkoers, waar ook nog eens 4 meiden aan mee deden. Zowat alle vrouwen van de vereniging waren dus mee. Super leuk!
[ [url=m/ypjia0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Time2Tri schreef:minikatje schreef:Ah daar is een Tacx, daar heb ik ook al eens opgezeten. Heb je er ook Swift bij?
Fiets blijft kwijl haha.
Hoeveel watt trap je gemiddeld?
Ja , heb er ook Zwift bij![]()
Mijn trainingen vanuit Trainingpeaks heb ik ook op Zwift .
Tja ..lastig te zeggen wat ik gemiddeld trap , in mijn trainingen
fiets ik nooit altijd maximaal , maar in verschillende Watt zones .
Bij intervaltrainingen ( a 3 min )train ik op ;VO2 max / Treshold
boven de 200 watt .
Mijn laatste FTP lag bij 173 , en gisteren heb ik een nieuwe FTP
test gedaan .Denk dat ik nu wel hoger uit kom .
Even afwachten tot mijn coach de gegevens heeft geanalyseerd .
Blauwe lijn is wattage , rood hartslag .
Inclusief warming-up , FTP test en cooldown .
[ [url=m/SpaH3v.png]Afbeelding[/url] ]
Lauraennala schreef:Haha T2T, zooo moeilijk is het niet om je FTP te berekenenGewoon het FTP blok selecteren en kijken naar het gemiddelde wattage en daar de berekening op loslaten (=95%).