Goed bezig Aight!
Dapper Germie, met die benauwdheid nog! Dan vind ik 5 km al een hele prestatie.
Ik heb net 30 km gefietst, echt heerlijk dat het een stuk koeler is weer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik heb dat ook Goof, de eerste km, en soms zelfs de eerste 20-25 minuten gaan vaak niet zo fijn. Maar jij hebt al weer 10km in de benen, lekker. In een tijd waar ik alleen maar van kan dromen.
Tiggs schreef:Wat is jullie ervaring met (het doorgaan van) trailruns met hoge temperaturen? Ik doe volgende week zondag mee in Amerongen en de verwachting is dertig graden. Ik maak me daar dus nu al druk om, start ook nog eens op het warmste moment van de dag…
Tiggs schreef:Wat is jullie ervaring met (het doorgaan van) trailruns met hoge temperaturen? Ik doe volgende week zondag mee in Amerongen en de verwachting is dertig graden. Ik maak me daar dus nu al druk om, start ook nog eens op het warmste moment van de dag…
Goof schreef:germie schreef:Ik heb dat ook Goof, de eerste km, en soms zelfs de eerste 20-25 minuten gaan vaak niet zo fijn. Maar jij hebt al weer 10km in de benen, lekker. In een tijd waar ik alleen maar van kan dromen.
Vorig jaar kon ik hier ook alleen maar van dromen, maar het is echt haalbaar Germie. Ook voor jou, mits je het goed aanpakt.