Jessix schreef:Helemaal als ze dit willen blijven doen... Respect voor de politie hoor om je hoofd koel te houden. Je zou ze toch...
Je ziet soms de aanpak in andere landen en daar ben ik niet op tegen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Jessix schreef:Helemaal als ze dit willen blijven doen... Respect voor de politie hoor om je hoofd koel te houden. Je zou ze toch...
Je ziet soms de aanpak in andere landen en daar ben ik niet op tegennu lijken de rellers helemaal niet bang en ze hebben er ook bijna geen reden meer toe
moonsparkle schreef:Jessix schreef:Helemaal als ze dit willen blijven doen... Respect voor de politie hoor om je hoofd koel te houden. Je zou ze toch...
Je ziet soms de aanpak in andere landen en daar ben ik niet op tegennu lijken de rellers helemaal niet bang en ze hebben er ook bijna geen reden meer toe
Knudd schreef:https://www.facebook.com/VideoInVerzet/ ... 8108378191 livestream van iemand die 'in de menigte' staat. Dit is puur rellen, dit heeft niks meer met een demonstratie te maken. Het zou je auto maar zijn die in de fik wordt gestoken...
Daarnaast, ik zit ook met verbazing comments te lezen die worden geplaatst. Ik vind het bizar hoe mensen tegenover corona staan.
Knudd schreef:Echt... Ik heb echt heel erg te doen met alle mensen die hier nu in terechtkomen en er niks mee te maken hebben. Station wat nu wordt vernield... En maar de schuld geven aan de politie en de regering.
Winkels in het station plunderen...
Sansevieria schreef:Knudd schreef:Echt... Ik heb echt heel erg te doen met alle mensen die hier nu in terechtkomen en er niks mee te maken hebben. Station wat nu wordt vernield... En maar de schuld geven aan de politie en de regering.
Winkels in het station plunderen...
Te erg dit![]()
Ik zag wel een zinvol comment voorbij komen: uitkering intrekken!
Blue_Eyes schreef:Knudd schreef:En ook nog heel erg hard wegrennen hè, nu de politie wel optrekt? Echt, deze groep is het zielige gespuis van de samenleving.
Ze hebben alleen zichzelf, ze lopen de dommelstraat in en dat is een heel smalle fuik. Als daar maar niemand onder de voet gelopen wordt.
Vayo schreef:Ik word hier echt heel verdrietig van. Dit soort relschoppers mogen van mij zo ontzettend zwaar gestraft worden. Zware straffen, direct een strafblad en als ze hierdoor niet aan werk komen of het kwijtraken, geen uitkering of mogelijkheid tot handje ophouden. Laat ze maar vuilprikken, straten schoonmaken en plantsoenen schoffelen voor een minimum loon met aftrek van de afbetaling van alle schade die ze hebben veroorzaakt.
Het ergste vind ik nog dat de mensen die zich wel aan de regels houden, hierdoor langzaam wanhopig worden en de motivatie ook beginnen te verliezen.