Zit ook al in de gaten te houden wanneer de boekingen weer open gaan van m’n artiest… hek is van de dam
IvysToeter
Geplaatst: 22-11-24 20:09
Jester_ schreef:
Dat ligt er helemaal aan hoe groot je ze wil en hoeveel detail. Grappig, ik heb ook een klavertke 4 en en lieveheerstbeestje in mijn sleeve verwerkt zitten haha. Maar dan op de voorkant van mijn arm, net boven mijn elleboog
Ik heb weer gemaild naar Snip art voor een volgende tattoo iets buiten zijn stijl dus hoop dat hij het wil doen: een ruit met landschap van ijsland erin en iets kleur voor het noorderlicht
Ik stond gisteren op het punt om een flash tattoo te nemen bij Sailors and Crooks, maar toch maar niet gedaan. Had er de financiën niet voor, maar wel jammer want het plaatje paste wel heel goed bij me.
Seraphia
Geplaatst: 27-11-24 23:56
Ik mocht vandaag weer na eindelijk gewacht te hebben! De volgende afspraak om de rest af te werken staat gepland volgende maand. De koi karpers en de leliebloemen moeten nog ingekleurd gaan worden maar we zijn al een flink eind op weg! Volgende afspraak is nog zo'n 3 uur ongeveer aan werk. Ben er erg blij mee!
Nu lekker naar bed. De hele dag gezeten en nu moeee.