Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Heeft er iemand een minimalistische tattoo van een tropische bloem of gewoon een bloem? Ik ben van plan binnenkort een clematis te laten tatoeëren, maar wil niets ingekleurd of te druk/te groot
Suus___ schreef:Ik heb maar 2 uurtjes folie gehad en erna niets meer.. heb wel voorzichtig gedaan met aankleden enzo maar heb totaal geen last gehad van lekkende inkt oid
Frummels schreef:Suus___ schreef:Ik heb maar 2 uurtjes folie gehad en erna niets meer.. heb wel voorzichtig gedaan met aankleden enzo maar heb totaal geen last gehad van lekkende inkt oid
Bij mij hetzelfde. Folie gaat er hier af zodra ik thuis ben.
Het enige waar ik op let, is dat ik de eerste week alleen katoen draag over de tattoo heen. Dan heb je de minste kans op pluisjes en dergelijken.
Yasmine schreef:Ik heb bij mijn laatste ook Second Skin gehad en vond het eigenlijk wel fijn! Het was een mooi beschermlaagje, waardoor het geen pijn deed als ik per ongeluk ergens tegen kwam. De eerste nacht slapen was ook iets aangenamer. Ik heb hem 24 uur op gehad.
Alleen het verwijderen... Man, man, wat een pijn
Gimme_Joy schreef:Yasmine schreef:Ik heb bij mijn laatste ook Second Skin gehad en vond het eigenlijk wel fijn! Het was een mooi beschermlaagje, waardoor het geen pijn deed als ik per ongeluk ergens tegen kwam. De eerste nacht slapen was ook iets aangenamer. Ik heb hem 24 uur op gehad.
Alleen het verwijderen... Man, man, wat een pijn
Oh oh....![]()