Ik vind het ook altijd lastig om een Mac-kleur te kiezen. Momenteel staan er 10 op mijn 'try-list' en 2 op mijn 'wish-list.' Spirit en Viva Glam 3.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jezzi schreef:Welke MAC doe je weg Shizzel?

linoleum schreef:Linda Hallberg gaat haar eigen makeup lijn lanceren. Ontzettend benieuwd!!!
Ik verwacht van haar best veel aparts en edgy! Denk dat als ze aparte lipstick doet ik er weinig mee kan maar oogschaduws/palettes, 100%. Vind haar haar nu ook weer stukken gaver nu het blauw grijzig is.
Die mag ook wel in mijn kamer geplaatst worden. 

Staat bij de MAC op Schiphol. Geweldig!
De Mdw daar was onder de indruk dat ik zoveel kleuren meteen bij naam wist te noemen en zelf al zoveel lipsticks heb. Kon daar zo beginnen. Dus ik, ja maar dan moet ik wel eerst nog even een visagiecursus doen
. Nou die gaf zij ook, kon wel bij haar dan. Jammer dat MAC Schiphol nog verder weg ligt dan mijn huidige baan. Maar heerlijk de hele dag met Makeup bezig 
Ipv niks of alleen mascara/lipstick
Maar op de foto krijgen, pff.
Eens kijken of ik de look van gisteren en vandaag geupload krijg.
Ik ga eens googlen.

Blauw is toch een lastige kleur, geeft al snel jaren 80 vibe, maar jij hebt het er weer prachtig opzitten 
Maar vond het toch wel even leuk. Kreeg ook gelijk de nieuwe VG Ariana te zien die toen nog niet in de winkels lag en ze eigenlijk nog niet mocht laten zien
doet niks ten goede qua motivatie ofwel?
zal inderdaad beetje voor de lol geweest zijn, maar we vinden het altijd heel leuk als klanten zoveel kennen en weten
foto foto foto!
En ja, kennis en inzicht blijf ik iedere keer 6 tot 8 fout hebben waar ik 5 mag. Gruwelijk irritant, zelfs met verlenging is het vandaag niet gelukt dus ben de wanhoop een beetje nabij.
En precies, die motivatie is ook een beetje het raam uit.
Was de nieuwe VG gaaf?
Eigenlijk weer stom ook, heb nog een paar MAClipsticks op de wishlist en geen daarvan zit bij de 5 die ik de afgelopen 3 weken gekocht heb 
wel mooie look weer!
wel mooie ooglook
ik moet binnenkort ook mijn theorie gaan halen.

Ik ben echt jaloers op je tintje!
alleen de papieren nog ondertekenen!