[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Isabel_k

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:29

Die kast is prachtig! <3

Ik vind het ook altijd lastig om een Mac-kleur te kiezen. Momenteel staan er 10 op mijn 'try-list' en 2 op mijn 'wish-list.' Spirit en Viva Glam 3.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:45

Die kast :oo <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:14

Jezzi schreef:
Welke MAC doe je weg Shizzel?

Viva Glam I en Up The Amp. Dacht dat ik ze beide wel kon laten werken, maar helaas niet. _O-

linoleum schreef:
Linda Hallberg gaat haar eigen makeup lijn lanceren. Ontzettend benieuwd!!!

Ben hier echt heel excited voor *\o/* Ik verwacht van haar best veel aparts en edgy! Denk dat als ze aparte lipstick doet ik er weinig mee kan maar oogschaduws/palettes, 100%. Vind haar haar nu ook weer stukken gaver nu het blauw grijzig is.

Fenrir, ben benieuwd naar een foto als je 'm op hebt!

Djilna, die kast. <3 Die mag ook wel in mijn kamer geplaatst worden. :))

Die bovenste rij.... zucht. <3
https://www.youtube.com/watch?v=bX_DFQ65pRY

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 09:42

Ja heerlijke kast hè :+: Staat bij de MAC op Schiphol. Geweldig! :D De Mdw daar was onder de indruk dat ik zoveel kleuren meteen bij naam wist te noemen en zelf al zoveel lipsticks heb. Kon daar zo beginnen. Dus ik, ja maar dan moet ik wel eerst nog even een visagiecursus doen O:). Nou die gaf zij ook, kon wel bij haar dan. Jammer dat MAC Schiphol nog verder weg ligt dan mijn huidige baan. Maar heerlijk de hele dag met Makeup bezig :+:

Nou, heb al voor de 2e dag sinds tijden zowel mijn ogen helemaal opgemaakt als lipstick op :D Ipv niks of alleen mascara/lipstick :+ Maar op de foto krijgen, pff.
VivaGlam 5 op vandaag, die zie je niet. Mijn lippen zijn te donker door de zon. Dus nu is het alleen een glans. Al heb ik het idee dat je die dus op de foto juist wel ziet :D Eens kijken of ik de look van gisteren en vandaag geupload krijg.

Het is vast stom dat de naam Linda Hallberg mij alleen vaag in de verte iets zegt :+ Ik ga eens googlen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 09:45

Merk dat ik hier weer actiever ben en daardoor ook door jullie looks geïnspireerd raak ook weer meer te dragen. Heb echt een maand of 3 amper wat opgehad, op dus mascara en lipstick na.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:04

Aah wat superleuk van dat van MAC Djilna! En nu verwachten we wel foto's he :)) *\o/*

Vandaag beetje een baaldag, voor de vierde (ja serieus) keer gezakt voor m'n auto theorie dus ben er een beetje klaar mee en ben maar met make up aan de slag gegaan. Vandaag dus lekker blauw. Colourpop Coconut met daaroverheen Vega uit de UD Moondust palette en ergens in de buitenste hoek zit nog wat zwart van de Naked Basics 2.

Afbeelding

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:14

Oh wat balen van je theorie zeg! Weet je welke vragen je fout had?

En weer gaaf :~ Blauw is toch een lastige kleur, geeft al snel jaren 80 vibe, maar jij hebt het er weer prachtig opzitten :j

En die vrouw van MAC, ach het is leuk, maar denk ik niet al te serieus ;) Maar vond het toch wel even leuk. Kreeg ook gelijk de nieuwe VG Ariana te zien die toen nog niet in de winkels lag en ze eigenlijk nog niet mocht laten zien :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:18

Wat aan gave kleur blauw Shizz! Mooi erop zitten. Balen van je theorie :( doet niks ten goede qua motivatie ofwel?

En djilna, leuk!! *\o/* zal inderdaad beetje voor de lol geweest zijn, maar we vinden het altijd heel leuk als klanten zoveel kennen en weten :j foto foto foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:26

Thanks meiden. <3 En ja, kennis en inzicht blijf ik iedere keer 6 tot 8 fout hebben waar ik 5 mag. Gruwelijk irritant, zelfs met verlenging is het vandaag niet gelukt dus ben de wanhoop een beetje nabij. :+ En precies, die motivatie is ook een beetje het raam uit.

En ik merk dat medewerkers vaker zulke dingen doen als ze merken dat je het merk geweldig vindt! Had het toen ze geen primer potions meer in de kleur die ik wilde hadden, hoppa een beetje in een potje meegekregen omdat ik zo enthousiast was. Geen testers van eyeliner in een bepaalde kleur, en stiekem wist ik al wel dat ik het wilde kopen en denk dat zij het ook wel wist dus gewoon hoppa geswatcht. Ze doen allemaal meer als je echt enthousiast bent. :j Was de nieuwe VG gaaf? :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:34

Dat is rot Shizzel. Hoop voor je dat je volgende keer er toch doorheen komt!

En het is een mooie kleur, maar ik denk dat ik deze oversla. Heb al best wat (fel)roze MAC lipsticks en ik denk dat deze voor mij te weinig nieuws biedt. Ga dus liever Retro nog ophalen ;) Eigenlijk weer stom ook, heb nog een paar MAClipsticks op de wishlist en geen daarvan zit bij de 5 die ik de afgelopen 3 weken gekocht heb :))
Edit, maar ik ga de VG A2 toch even proberen natuurlijk O:)
Laatst bijgewerkt door Djilna op 20-09-16 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:34

Shiz, gebruik jij onder de CP ook een primer/oogschaduwbasis?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:52

Wat balen van je theorie Shizzel :( wel mooie look weer!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:59

Wat vervelend shizzle :( wel mooie ooglook :) ik moet binnenkort ook mijn theorie gaan halen.

Djinla altijd leuk om zoiets te horen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:04

Gaaf zeg shiz!
En wat poedersuiker van je theorie :(:)

Haha djilan, herkenbaar :=
Ook als ik met vriendinnen ga die dan een bepaalde kleuren zoeken ik pak m er 9/10 in een keer uit :)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:09

Balen van je theorie.. Maar die oogleuk vind ik heel erg mooi!

Had me vannochtend verslapen en ben dus voor eerst dit jaar zonder makeup naar chool en voel me zo kaal ahaha

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:37

Geen mascara meegenomen?

Nou, die van gisteren durf ik niet te plaatsen. Kijk daar zo moe uit de ogen :o
Maar vandaag kan wel ;)
Afbeelding

Maybelline On and On bronze op de oogleden met MAC Satin Taupe in de crease. Bruin oogpotlood.
Klein beetje MAC Peachtwist blush
MAC VivaGlam V lipstick.

Edit, en in de wenkbrauwen de BigBrowpencil in Lingering
Moet ze wel weer bij laten werken.

Eerdaags maar eens een ooglook met meer kleur proberen :)
Laatst bijgewerkt door Djilna op 20-09-16 12:05, in het totaal 3 keer bewerkt

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:42

Vandaag een look met mijn neppe cp. Krijg ze niet duidelijker erop.
En op mijn lippen een essence maar draag nooit lippenstift dus ben benieuwd hoelang ik het volhoud voor ik het er weer af haal.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:53

Jeetje shiz. Balen natuurlijk. Ken het gevoel maar dan met praktijk. Je look is wel prachtig <3

Ik krijg als t goed is na vrijdag mijn viva glam
Ariana 2 lipglass en wil voor de kerst de gewone kleur ook nog scoren. Vriendin van mij heeft mac pas. Dus die haalt hem even met korting voor mij :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 12:02

Marlonfloris, mooie ooglook! Ik krijg enorm veel zin om je wenkbrauwen te tekenen. :P

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 12:16

Die VivaGlam V staat je mooi Djilna :j Ik ben echt jaloers op je tintje!

Meiden, ik heb een baan :):) alleen de papieren nog ondertekenen!
Dus dat betekent geld voor make-up :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 12:17

Jeey gefeliciteerd Darah!! Wat fijn!

Haha ja alleen jammer dat je er over een maand niets meer van ziet. Kleurtje is zo snel weg als je het niet kunt onderhouden. Wel maar even tijdje wat bronzer gebruiken om het vervagen te verbloemen :P

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 13:06

I feel you Shiz. Ik moet over twee weken ook voor de 4e keer op voor mijn theorie en iedere keer echt net één of twee fouten teveel. Om gestoord van te worden. -O- Háát theorie met van die strikvragen.

Gefeliciteerd met je baan Darah.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 13:07

Lekker zomers djilna! Heerlijk

Licht kleurtje op de ogen staat je mooi marlon. Misschien mooi om wat schaduw te creeren bij je ardadeboog zodat het meer diepte krijgt :j
Ik snap het lipstick gebeuren haha. Allemaal leuk en aardig, maar ik blijf eten en drinken de hele dag door, dus erger me er snel aan. Kleurtje staat je mooi

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 13:10

Shizzel wat balen zeg! Kan je geen theorie cursus gaan volgen? Gave look hoor!

Marlon ook mooi! Die neppers zie je qua kleur best goed, blijven ze ook een beetje zitten?

Darah gefeliciteerd!

Djilna mooi! Lekker bruin ook!

Vandaag ook weer eens "full face" net terug van vakantie. Toch wel lekker als je je weer eens op kan maken. Je ziet er alleen weer geen drol van natuurlijk..

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 13:19

Ik moet echt eens een goede chart vinden met daarbij de namen van de delen van het oog :')