Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Ik denk dat mijn helix gaat ontsteken. Oor doet ineens pijn en is rood en warm. Moet ik hiervoor wat doen? Of naar de piercing shop. Heb wel een beetje spijt dat ik hem zo ver weg van mijn woonplaats heb laten zetten of kan ik ook langs een andere gaan? Heb ook steeds een bultje en dan weer niet en dan weer wel op de plek van de piercing.
xxxmh schreef:Ik denk dat mijn helix gaat ontsteken. Oor doet ineens pijn en is rood en warm. Moet ik hiervoor wat doen? Of naar de piercing shop. Heb wel een beetje spijt dat ik hem zo ver weg van mijn woonplaats heb laten zetten of kan ik ook langs een andere gaan? Heb ook steeds een bultje en dan weer niet en dan weer wel op de plek van de piercing.
lletam schreef:Yes, vanochtend daith en flat laten zetten! super blij mee. Pijn viel mee, vond vooral de daith spannen maar flat was ff pittiger en die voel ik nu nog een beetje. Daar was ze ook iets langer mee aan het prutsen om het balletje er goed op te krijgen.
Nu op naar een voorspoedige genezing!
MuSLi schreef:lletam schreef:Yes, vanochtend daith en flat laten zetten! super blij mee. Pijn viel mee, vond vooral de daith spannen maar flat was ff pittiger en die voel ik nu nog een beetje. Daar was ze ook iets langer mee aan het prutsen om het balletje er goed op te krijgen.
Nu op naar een voorspoedige genezing!
Ik heb twee flats onder elkaar. Onderste doet het top, bovenste blijft toch telkens een beetje gevoelig. Gelukkig verder geen last, maar na bijna 2 jaar nog niet volledig genezenhopelijk gaat het bij jou sneller...