[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:10

En ik heb, afhankelijk van het soort oortje, in het begin wel eens last gehad met mijn conch :Y)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:54

Ik denk dat mijn helix gaat ontsteken. Oor doet ineens pijn en is rood en warm. Moet ik hiervoor wat doen? Of naar de piercing shop. Heb wel een beetje spijt dat ik hem zo ver weg van mijn woonplaats heb laten zetten of kan ik ook langs een andere gaan? Heb ook steeds een bultje en dan weer niet en dan weer wel op de plek van de piercing.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 12:24

Ik ben terug geweest naar de piercer die hem heeft gezet, als je twijfelt nooit een slecht idee. Bij mij zat die nazorg ook bij de prijs in.

Shop waar ik naar ben geweest is niet om de hoek voor mij, maar ik vond het best spannend en wilde graag een shop/piercer waar ik me goed bij voelde. Ook voor de check ups dus daar geweest. Als het voor jou minder zwaar weegt en je graag dichterbij wil kan je misschien een shop in je omgeving bellen met de vraag of je daar terecht kan?

Of misschien wat foto's naar je piercer sturen en advies vragen? Dan hoef je niet direct heen en weer.

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:33

xxxmh schreef:
Ik denk dat mijn helix gaat ontsteken. Oor doet ineens pijn en is rood en warm. Moet ik hiervoor wat doen? Of naar de piercing shop. Heb wel een beetje spijt dat ik hem zo ver weg van mijn woonplaats heb laten zetten of kan ik ook langs een andere gaan? Heb ook steeds een bultje en dan weer niet en dan weer wel op de plek van de piercing.

Zou het even aankijken. Schoonmaken met zoutspray en een ibuprofennetje er in. Als het echt gaat ontsteken dan wel even een bezoekje aan de huisarts, daar kan een piercer m.i. niet zo veel tegen doen (behalve bijvoorbeeld het staafje vervangen). In noodgevallen kun je naar mijn ervaring bij elke shop terecht. Waarschijnlijk wel tegen betaling, maar dat is het op dat moment wel waard.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 14:51

xxxmh schreef:

Heb ik laatst ook gehad met mijn Daith.
de ene dag rood, dik en pijnlijk. De dag erna klapte de pus eruit af een puist.

Ik kreeg de tip om een zoutwater badje te maken en even met mn oor erin te leggen.
Ik gebruik qua schoonmaak het oranje flesje van Otzi. Sinds ik deze gebruik heb ik geen bultjes meer. En als ze opspelen zijn ze ook heel snel weer weg

https://alloverpiercings.nl/products/ot ... ysQAvD_BwE

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 11:39

Iemand ervaring met Dear Diary in den Haag?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 12:05

Yes ik ben meerdere keren bij Dear Diary geweest! Ben echt fan van die shop. Prachtige sieraden :) Wat wil je weten?

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 13:44

Ja daar ben ik inmiddels ook 2/3x geweest!
Fijne mensen en prachtige sieraden

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 19:47

Dat klinkt positief; en het piercen zelf?

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 16:07

Ook zeer netjes, zou hier zo weer terug gaan!