Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LinsxDot schreef:Ik heb er 4 een g op me rug een tekst op me pols een mislukt klavertje 4 op me buik en op me rubben van boven tot onder grote bloemen met sterren en franjers met de naam van mijn vriend
Heb die laatste 1,5 jaar geleden gezet en de rest al aantal jaar terug
Haunting schreef:LinsxDot schreef:Ik heb er 4 een g op me rug een tekst op me pols een mislukt klavertje 4 op me buik en op me rubben van boven tot onder grote bloemen met sterren en franjers met de naam van mijn vriend
Heb die laatste 1,5 jaar geleden gezet en de rest al aantal jaar terug
[Grammarnazi-modus ON]*mijn *ribben *franjes *interpunctie[grammarnazi-modus OFF]
Foto's?
En Naomiponne, heb je ook foto's van het deel wat al klaar is?
Druif_01 schreef:Goede genade....mijn tattoo staat hoor, maar dat viel even een partij tegen! Ribben zijn echt niet fijn, maargoed hij staat, hij is klaar, hij is geweldig en ik ben er super blij mee!
LinsxDot schreef:Druif_01 schreef:Goede genade....mijn tattoo staat hoor, maar dat viel even een partij tegen! Ribben zijn echt niet fijn, maargoed hij staat, hij is klaar, hij is geweldig en ik ben er super blij mee!
Vertel mij wat3 uur lang op me ribben het staat super mooi maar de pijn wauw die had ik ook onderschat
LinsxDot schreef:Druif_01 schreef:Goede genade....mijn tattoo staat hoor, maar dat viel even een partij tegen! Ribben zijn echt niet fijn, maargoed hij staat, hij is klaar, hij is geweldig en ik ben er super blij mee!
Vertel mij wat3 uur lang op me ribben het staat super mooi maar de pijn wauw die had ik ook onderschat