Shenavallie schreef:Yenni, heb je het onder een tunnellamp (UV) gedaan of onder een LED lamp? Ik vermoed de eerste, maar het leven is te kort om te leren van je eigen fouten.
Led lamp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Ik heb sjablonen van ezflow. De bolling vind ik inderdaad lastig! Vooral als ik met links mijn rechterhand moet zetten.
Dit heb ik er uiteindelijk van gemaakt, alleen jammer dat het mermaid glansje niet zichtbaar is op de foto.[ [url=m/oz3Zqz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michje schreef:Ugh, glitterlak eraf aan het halen, wat een ramp zeg. Toch maar een peel of basecoat aanschaffen, want dit is geen doen. Doe al een eeuwigheid over 4 nagels, ondanks weken.
En mijn nagels zijn supergeel onder dit lakje, baal ervan. Had wel twee lagen basecoat, maar hielp dus niet voldoende. Is er iets wat ik kan doen wat het geel wat vermindert?
Tot nu toe niet het gevoel dat mijn nagels slapper zijn met dit weer.
Michje schreef:Heb het met tandpasta (thanks google) een beetje afgekregen, citroen had ik niet in huis. Nu maar snel een ander lakje overheen gedaan, zodat ik er niet meer tegenaan hoef te kijken, haha!
F.U.N Lacquer Powerful
[ [url=m/hOBuxZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
(wat zijn foto's toch groot via boktupload, brrr)