Welkom Amtj!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pluk je dat dan zelf of haal je dat bij de toko ofzo? 

én 1 centimeter bij taille, borsten en bovenbeen eraf
Die heupen werken nog niet echt mee

Dus besloten alles over een andere boeg te gooien. Ga eetschema's bij houden, om de dag hardlopen. Vanmorgen al goed begonnen met 3,5 km
En nu dus even goed volhouden.
Daphne__ schreef:Hoihoi,
Ik vroeg me af hoeveel jullie per dag afvallen? Ik ben nou een paar dagen bezig en ben nou in totaal al bijna 5 kilo afgevallen. Weeg vandaag ook 1,5 kilo minder dan gisteren.
Ik las op internet dat dat teveel is... Maar ik eet gezond, dusja weet ook niet hoe ik kan zorgen dat ik minder hard af val
Mandy517 schreef:Daphne__ schreef:Hoihoi,
Ik vroeg me af hoeveel jullie per dag afvallen? Ik ben nou een paar dagen bezig en ben nou in totaal al bijna 5 kilo afgevallen. Weeg vandaag ook 1,5 kilo minder dan gisteren.
Ik las op internet dat dat teveel is... Maar ik eet gezond, dusja weet ook niet hoe ik kan zorgen dat ik minder hard af val
In het begin raak je vooral vocht kwijt. Toen ik begon was ik na 1 dag 3 kilo kwijt, allemaal vocht.
Eet je ook wel genoeg?
edit; een halve kilo tot max een kilo per week is gezond. Behalve als je boven de 150 o.i.d weegt, dan gaat het in het begin ook met meerdere kilo's
Ik heb altijd veel te weinig gegeten, maar nu eet ik gewoon 3 keer per dag en tussendoor neem ik elke dag wat.
Denk dat het vooral vocht is, en je vetverbranding die nu goed op gang is door het regelmatig eten