Edit: ik wilde per se een afspraak op donderdag in verband met koopavond, maar aangezien ik dus wél heel ongeduldig ben ga ik bellen om te vragen of het wel eerder kan op een andere dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elkee schreef:Dat festival ken ik niet! waar is dat? Ik ga naar Sziget festival (Budapest) 10 dagen lang. Ik begin nu dus al met hippie outfits bij elkaar te sprokkelen!
xXxXsasxXxX schreef:Heeft salon B altijd zo'n lange wachttijd?
Unoo schreef:Hoe houden jullie je haar in een mooie koper kleur? Ik heb een aantal weken terug een balayage met koper laten zetten, alleen die mooie koper kleur houden is een crime. Ik gebruik nu Directions Mandarin door mijn conditioner om het een beetje netjes te houden, maar dit is het net niet.. Iemand suggesties?
jasz schreef:Een paar pagina's terug had ik het over een koper-shampoo die je bij de tuinen kan kopen. Die werkt erg goed.
Het heet iets van color boost, en je hebt het in veel verschillende kleuren. Dit gebruik je na je shampoo, 10-20 minuten laten zitten, dan uitspoelen. Dat geeft echt een heel mooi resultaat! Mijn haar werd er heel mooi koper van.
Mijn moeder gebruikt de rode versie en haar haar blijft ook echt mooi felrood.
jasz schreef:Een paar pagina's terug had ik het over een koper-shampoo die je bij de tuinen kan kopen. Die werkt erg goed.
Het heet iets van color boost, en je hebt het in veel verschillende kleuren. Dit gebruik je na je shampoo, 10-20 minuten laten zitten, dan uitspoelen. Dat geeft echt een heel mooi resultaat! Mijn haar werd er heel mooi koper van.
Mijn moeder gebruikt de rode versie en haar haar blijft ook echt mooi felrood.