Volgens mij is Benefit alleen bij de grotere Douglas filialen. Weet dat in Groningen wel is, maar bij mij in buurt zelf niet. Nu is 1 Douglas hier ook wel echt klein. Daar kom ik niet eens, hebben nauwelijks make up.
Die in Heerlen en Maastricht zullen niet veel schelen, maar Maastricht heeft wel een MAC counter en Bobbi Brown, Heerlen heeft dat niet... Bijenkorf is altijd om 9 uur open toch? Wil eigenlijk even bij MAC kijken voor een lipstick...
NYC2B
Geplaatst: 08-08-14 18:52
Gianti schreef:
Deijs schreef:
Whieeee... zometeen naar Almere en dan even naar de ICI om wat te scoren
Nee niet om te shoppen idd, mijn ouders wonen nog in Almere dus daar ben ik op bezoek het hele weekend Als ik ga shoppen ga ik echt niet naar Almere, vind het echt een verschrikkelijke stad
Ik vind de Primark en New Yorker wel leuk maar voor de rest...voor de mensen hoef je het daar niet te doen...wow ik kom daar echt nooit blije mensen tegen
Nee het is echt een rottige stad, super ongezellig... Primark is idd wel leuk maar dat had ik na een paar keer heen en weer lopen ook wel weer gezien eigenlijk. Kom er alleen voor de H&M, die is best wel mooi, en voor de kroegen etc eigenlijk. New Yorker vind ik sowieso al geen leuke winkel haha
NYC2B
Geplaatst: 08-08-14 19:35
2x 2ehands Louis Vuitton Sjaal en de Chanel foundation + poeder
Dankje!! tot nu toe erg goed! vrouwtje bij de ICI heeft me ermee opgemaakt
Soez
Geplaatst: 08-08-14 20:22
Ik ben naar Amerika/Canada geweest en heb gekocht ... geen make-up In de supermarkten weinig te zien en niet in grote steden geweest waar een Sephora zit
Nu heb ik gelukkig weinig op mijn wish list staan (alleen UD Naked 2), maar was wel leuk geweest om even te snuffelen tussen alle make-up