Een hele goedenavond allen!
Ik hoop dat ik mij eventjes mag mengen tussen jullie. Ik ben namelijk op zoek naar nog wat tips and tricks, ik wil namelijk gaan beginnen met wielrennen!
Waarom? Omdat ik graag wil afvallen, maar ook omdat het een sport is die je zowel solo als in een groep kan doen. Verder vind ik buiten zijn heerlijk. Het lijkt mij ontzettend leuk om te doen en elke wielrenner kijk ik na. Mijn zwager en schoonzus zijn ook net begonnen met wielrennen. Daarbij heeft mijn vriend recentelijk ook een sportieve fiets gekocht en kunnen wij het ook samen doen als wij dat zouden willen. Leuke stok achter de deur

De fiets die ik op het oog heb is er een van Decathlon, zie hier de link:
klik hier. Ik heb een spanningsboog van 5 centimeter en durf niet zo goed meteen voor een duurdere fiets te gaan omdat het natuurlijk nog onduidelijk is of ik het ECHT leuk ga vinden. Ik hoop natuurlijk wel dat ik de enthousiasme die ik nu heb vast kan houden, haha!
Nu ben ik vandaag naar de Decathlon gegaan om er eens op te gaan zitten, het is natuurlijk héél anders dan een stadsfiets. En jeetje, wat voelt het raar. Ik zat op framemaat M, maar als ik de website moet geloven moet ik een S hebben. Toen ik op framemaat M zat kon ik alleen met mijn pink bij de schakelaars, daarbij vond ik ook dat ik niet al te best kon remmen. Klopt het dan dat het frame te groot is?
Ook moet ik wennen aan het stuur, het voelt heel wiebelig. Maar ik neem aan, en hoop, dat dit snel went.
Hebben jullie misschien wat tips and tricks voor mij? Ik ben online aan het snuffelen naar alvast alle benodigdheden zoals kleding en een helm. Hebben jullie wellicht een website waar ik kan snuffelen waar ik goede kledij kan vinden voor een schappelijk beginnersprijs?
Alvast ontzettend bedankt en ik hoop dat ik snel mijn avonturen met jullie kan delen!