Ik kan me toch niet voorstellen dat ik de weilanden zou missen eigenlijk
robinxfellow
Geplaatst: 22-07-22 22:13
Beterschap Cayenne! Mooie foto's komen er weer voorbij !
Hier ook weinig gewandeld de afgelopen dagen. Morgenmiddag naar dierenpark Amersfoort dus daar zal er veel gelopen worden. M'n camera gaat uiteraard mee dus er zullen wel plaatjes volgen. Voor zondag nog niks op de planning.
Bootsiebob
Geplaatst: 22-07-22 22:29
Veel plezier morgen robinxfellow. Leuk welke camera heb je?
Faringo en Cayenne beterschap.
Ik heb even snel bijgelezen/foto’s gekeken en zag Bo op het strand en een stralende gaucho Ook Moonsparkle had mooie foto’s, ik zag een haas in de boom haha. Sure_Lee’s variant is ook grappig
S_imonee sterkte met de hitte
En natuurlijk allemaal veel plezier komend weekend!
Dit was mijn dag in Glarus, nabij Elm
Zoekplaatje, het Martinsloch
robinxfellow
Geplaatst: 22-07-22 23:33
Bootsiebob schreef:
Veel plezier morgen robinxfellow. Leuk welke camera heb je?
Dankjewel. Ik heb de canon 77D, met een sigma 150-600mm teleobjectief.
Prachtige foto's! Oostenrijk heeft zulke mooie plekjes, blijft een gave omgeving.
Balen dat je een offday had Faringo! Gelukkig gaat het al weer wat beter
Wat een ander beeld Goof dan al die zonnige plaatjes van de afgelopen dagen die hier voorbij kwamen! Wel tof die druppelfoto
Moon, ik ben nu al dol op je nieuwe aanschaf, dat loopje
Mooie heideplaatjes Goof!
Beterschap Cayenne!
Heel mooi blauw water weer Bootsie! Erg mooie plaatjes!
Hier weer classic ochtendrondje over strand met de doggos. Waren vanochtend ietsje later dus was al iets drukker. Hadden meerdere fanclubs vanochtend, veel amerikanen die doen alsof ze nog nooit honden hebben gezien. Vooral Samu heeft veel fans. Al had ik vanochtend ook locals die mij na liepen te fluiten en roepen Je zou denken dat daar alcohol voor nodig is
Faringo
Geplaatst: 23-07-22 05:56
Bootsie wat een waanzinnige reeks foto's!! Prachtig het blauw van de meren met de bloemen en de vergezichten. Schitterend weer ook.
Dide jaloers op jou strand. Zo mooi altijd turquoise water. De honden genieten er ook van zo te zien.
Weer lekker vroeg wakker, maar belooft een mooie dag te worden.
moonsparkle
Geplaatst: 23-07-22 06:45
Wat een mega blauw water. Is het goed te doen voor de hond of overdag wel erg warm?
Bootsie, je foto's kunnen zo in een reisbrochure. Prachtig. Dideh, heerlijk op het strand. Wow Faringo, dat is een hele mooie lucht. Ah haha, die Bo. Geduld is een schone zaak.
Prachtige foto's Boots, en beterschap Cayenne! Geniet van je vakantie Pien! Hier is de woef een beetje ziekjes, dus van wandelen komt er even niet zo veel. Wandelen zonder hond is toch minder gezellig.
Wat een mega blauw water. Is het goed te doen voor de hond of overdag wel erg warm?
En een mooie lucht
Tussen 10 en 17 gaan ze 1x naar het veldje aan de overkant van de strand. Verder ligt die herder de hele dag in het zwembad en in de schaduw, die shiba ligt alleen maar in de schaduw en airco. Die vindt het water en de hitte maar niks.
Veel plezier vandaag met de wandeling mensen!
pien_2010
Geplaatst: 23-07-22 14:19
En we zijn in de Brenne aangekomen.
Dit blijkt een tuin van de zusters te zijn (les soeurs de fraternité). En pauzeren in de hoop op bijeneters. Deze zijn er niet, maar wel een verdwaalde bijeneter gezien op ons "oude" plekje
Pien dat weet ik nog, die prachtige bijeneters die je gezien had! Zo mooi. Wát een tuin
noordje
Geplaatst: 23-07-22 15:16
Oh my Bo toch....
Eelmo beterschap voor de hond en helemaal met je eens. Ik wandel ook liever niet zonder hond. Maar nu zijn we de laatste dagen heel actief te paard op pad geweest
Prachtige foto's Simone en Bootsiebob. Echt genieten.
Fijne vakantie voor Lizard en Pien. Lastig om je huis nog 1x te verhuren. Was het al geboekt voor jullie er zelf gingen wonen?
Beterschap Cayenne!
Heerlijk dat strand net dat prachtige water DideH.
Zag ook de poezels weer voorbij komen
Jullie gaan echt supersnel, dus sorry als ik niet op iedereen reageer
S_imonee
Geplaatst: 23-07-22 17:23
Ooh wauw super mooi daar Bootsiebob!
Dideh heerlijk op het strand.
Mooi faringo, en lekker vroeg uit de veren.
Stoute Bo
Beterschap voor de hond Eelmo.
Mooi Pien_2010. Fijne vakantie!
Wij hebben gisteren heerlijk op de berg gezeten. Niet te gek gedaan en uiteraard op het terras. Prachtig uitzicht weer
Vandaag hebben we een rondje om de Pillersee gelopen.
En inmiddels liggen we te chillen in de tuin van ons tweede onderkomen. Echt een heerlijke plek! Ver boven onze verwachtingen Ik vermaak mij wel hier haha
Ik ben gisteravond al naar Oostenrijk gereden. En dat beviel niet zo. Kon mijn ogen bijna niet open houden. Maar in ieder geval geen files. En ik had bedacht dat ik over Kufstein zou gaan. En dan kon ik ook gelijk de entenlochklamm bekijken. Dit tunneltje staat op de grens ,deze kant is Tirol,de andere kant is Duitsland. Er was een lage,en een hoge brug. En een uitkijkpunt. En omdat ik pas vanmiddag later kon inchecken,ben ik nog rondgereden,en heb kleine stukjes gewandeld. https://youtube.com/shorts/ZqU1oejMdGY?feature=share