Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Ik vind het vooral triest dat de mensen die altijd commentaar hebben op anderen omdat zij de corona maatregelen niet naleven, nu zelf de hond gaan uitlaten na 9 uur terwijl ze dat voorheen nooit deden.
Anna79 schreef:Nog even over die bezoekregel, dat is toch een advies? Niet een wet?
Ik zou zeggen als je er echt doorheen zit, zo erg dat je bijna in geestelijke nood verkeert. Ga dan lekker op bezoek met je 13 jarige kind. Niemand kan je dat volgens mij verbieden namelijk, maar misschien ben ik verkeerd dan hoor ik het graag. Ik vind deze regel ook verschrikkelijk. En het helpt volgens mij ook niks, beter aantal contacten beperken dan dat iedereen elke dag bij iemand anders op bezoek gaat.
besita schreef:Jildau schreef:Ik vind het vooral triest dat de mensen die altijd commentaar hebben op anderen omdat zij de corona maatregelen niet naleven, nu zelf de hond gaan uitlaten na 9 uur terwijl ze dat voorheen nooit deden.
Haha ja inderdaad ,nu ineens wil iedereen de straat op om te zien of het rustig is of niet
Of zeiken als iemand iets doet wat nog mag maar eigenlijk liever niet gedaan zou moeten worden voor het "collectief "
Of nu ineens met de hond de straat op omdat die uitzondering net toegelaten is
Hoe minder de uitzonderingen gebruikt worden hoe makkelijker voor de handhavers lijkt me
Thioro schreef:Ach dat was hier tijdens de lockdown ook. Iedereen had plots een hond die ook 33569876 keer in het dorp uitgelaten moest worden.
Terwijl honden uitlaten hier in normale tijden niet zo'n ding is.
En joggers, echt rondje lopen was plots de nationale sport.
bigone schreef:Kan altijd nog zo : [ [url=m/JkUMSl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aM7xxE.jpg]Afbeelding[/url] ]