Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ClaudiaHS schreef:Roosch.
Ben het met Tarzan eens.
Bmr uitrekenen zoals ik al zei, en a.d.h daarvan een plan opstellen en echt een tijdje alles bijhouden op een app.
Vanmorgen gewogen - 2 kilo in ongeveer 2.5 week.
MuSLi schreef:ClaudiaHS schreef:Roosch.
Ben het met Tarzan eens.
Bmr uitrekenen zoals ik al zei, en a.d.h daarvan een plan opstellen en echt een tijdje alles bijhouden op een app.
Vanmorgen gewogen - 2 kilo in ongeveer 2.5 week.
Lekker bezig!
Hier vanochtend ook weer een minnetje, maar of dat kwam door de afgelopen dagen (semi) netjes eten of door afgelopen nacht boven de pot hangen, wie zal het zeggen![]()
![]()
Vandaag dus even een brakke dag. Weinig eetlust. Tot nu toe alleen een cracotte gegeten. Begin wel wat trek te ontwikkelen, dus ik maak zo even wat voor lunch. Hopelijk gauw weer gewoon lekker..
tirzasarah10 schreef:Gisteren heb ik bijv. Het volgende gegeten
- ontbijt, 1 glas water, 1 banaan, handje bessen, handje aardbei, citroensap en beetje sinaasappelsap(fruit blend ik en meet ik af dat het 1 glas is). Daarna gaan er een paar scheppen Griekse yoghurt in.
- lunch, 1 volkoren cracker met kaas en een punt paprika met cottage cheese en 3snoep tomaatjes
- de misser van vandaag is een chocolade koekje
-avond eten, 2 kippendijtjes en een schepje erwten.
- toetje, beetje vla
tirzasarah10 schreef:Gisteren heb ik bijv. Het volgende gegeten
- ontbijt, 1 glas water, 1 banaan, handje bessen, handje aardbei, citroensap en beetje sinaasappelsap(fruit blend ik en meet ik af dat het 1 glas is). Daarna gaan er een paar scheppen Griekse yoghurt in.
- lunch, 1 volkoren cracker met kaas en een punt paprika met cottage cheese en 3snoep tomaatjes
- de misser van vandaag is een chocolade koekje
-avond eten, 2 kippendijtjes en een schepje erwten.
- toetje, beetje vla