[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:56

Het idee vind ik wel mooi, maar de mond stoort mij wat. Volgens mij zou die wat verder door moeten lopen en iets meer shading aan de onderkaak moeten hebben. Bloemen zijn wel mooi strak gezet! Blijven die zo met alleen linework?

Noblesse_

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:37

Mij stoorde het niet, maar ik zal erop letten hoe hij is als t genezen is! Dan laat ik evt nog wat schaduw toevoegen door m’n vaste artiest die ook mn sleeve gaat zetten.
Die bloemen heb ik op dit moment bewust zo gelaten omdat ik het ontwerp van de bloemen in mn sleeve wil afwachten :). Dan kunnen ze hetzelfde afgewerkt worden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:45

CalipsoLover schreef:
Heeft er iemand een minimalistische tattoo van een tropische bloem of gewoon een bloem? Ik ben van plan binnenkort een clematis te laten tatoeëren, maar wil niets ingekleurd of te druk/te groot

De mijne zijn niet echt minimalistisch maar wel best klein en fijn (6-7cm denk ik op de binnenkant van mijn bovenarm):

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:20

Hij staat!
Erg blij met het resultaat. Erg strak gezet <3

Afbeelding

Eind november mag ik weer terug om eventueel bij te werken waar nodig en dan wordt er nog watercolor toegevoegd. Het is me helaas niet meegevallen. Ik dacht een hoge pijngrens te hebben na de bevalling van m'n zoon hihi - 36u - maar deze plek was echt enorm gevoelig voor me brr.. Blij toen het achter de rug was haha, ze is een uur bezig geweest.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:27

Een uur? Dat is wel heel erg lang.

Wel mooi geworden.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:32

Een uur?? :oo wow.
Wel strak gezet.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:38

Ja het voelde als een eeuwigheid hahaha. Maar ben wel blij met het eindresultaat, het staat er heel netjes op. Ben nu alleen bang voor die watercolor eind november haha. Dat ze daar nog langer mee bezig gaat zijn, yikes! Maar goed, is al aanbetaald dus kan niet meer terug hahahaa..
Ik heb meteen voor manlief ook een afspraak ingepland, die mag 10 november gaan voor een tekst op de kuit.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:17

Pols is gewoon niet leuk daar vergiste ik me ook in := snijdend rotgevoel

Wel superstrak gezet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:24

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:42

Die is over 3 weken aan de beurt bij mij zie er nu al tegen op maarja wie wat moois wil :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:23

naomiiiii schreef:
Alle plekken zijn koek en ei voor mij vergeleken bij de elleboog. Dat is echt het naarste van al mijn tattoos.

De binnenkant of de buitenkant van je elleboog? Want ik laat over een paar weken mijn eerste tattoo zetten op mijn onderarm en dan aan de binnenkant net voor het stukje waar je elleboog buigt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:28

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:40

Ik heb zijkant en binnenkant pols, geen centje pijn totdat er witte inkt bij kwam. Ribben daarentegen, nooit weer!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 21:02

naomiiiii schreef:
De buitenkant, dus oo je bot zegmaar, is het aller ergste. De binnenkant is vooral heel erg snijdend. Hij ging eroverheen en bijna gelijk had ik bloeduitstortingen. Binnenkant vond ik wel beter te doen dan buitenkant maar beide zijn rot. :+

Edit: zie nu dat je hem niet echt in het stukje wat buigt laat zetten? Dat is het ergste namelijk. En verder, ja tattoos doen pijn. Maar toch ken ik niemand die het bij eentje kon houden dus zo erg is het ook weer niet. :))

Ja ik hou er gelukkig al rekening mee dat het pijn gaat doen, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 21:05

Het is voor iedereen weer anders.
Pols en buitenkant elleboog vond ik reuze meevallen, binnenkant elleboog en kuit vond ik ondraaglijk. :x

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 22:01

Tinkerloos schreef:
Het is voor iedereen weer anders.
Pols en buitenkant elleboog vond ik reuze meevallen, binnenkant elleboog en kuit vond ik ondraaglijk. :x

Binnenkant elleboog.. ik ging kapot :')

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:15

Komt even uit meeleeshoek...

Pols vond ik ook heel erg meevallen.. Bovenbeen ook :j
Ribben was wat gevoeliger (vooral na het zetten) maar viel ook nog best mee...

Artist zei dat de oksel blijkbaar een héél irritante plaats is (maar daar zou ik nu zo niet direct een tattoo willen) :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:54

Ik kom (alweer) even binnen vallen. Ik hoor graag jullie mening over Bundutattoo (@instagram), sommige vind ik erg vet, andere echt verschrikkelijk maar ik er totaal geen verstand van dus kijk vooral naar het ontwerp zelf :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 10:03

Apart hoe het zo kan verschillen bij velen haha. Iedereen heeft natuurlijk een andere pijngrens maar is ook natuurlijk op andere delen vh lichaam misschien weer gevoeliger als een ander. Ieders huid reageert ook weer anders op prikkels van buitenaf e.d. Ik las gister een stuk van iemand die over z'n hele lichaam was getattoeeërd en die vond de pols dus ook een vd meest pijnlijke plekken :')

@casperzazoe je zou tzt altijd een eigen ontwerp kunnen laten maken en dan beslissen of het je ligt ofniet. Als je nu al vind dat er toffe designs tussen zitten, kan een eigen ontwerp ook heel erg gaaf uitvallen. En verstand ervan hebben, heb ik ook niet, ik kijk naar wat ik mooi vind aangezien het op mijn lichaam komt haha. De artiest die mijn letters gezet heeft, heeft normaal een bepaalde stijl die ik zelf ook niet snel zou nemen bv. Maar ze heeft naast haar 'eigen' stijl ook andere gezet die ik dan weer wel heel erg tof vond. Dus ik zou bv. zo naar haar terug gaan voor een eigen design ook al is dat anders als haar 'meestgebruikte' stijl zeg maar. EDIT: net even gespiekt op de insta pagina. Zitten idd hele mooie tussen zeg, wauw! Ik denk dat als jij eentje laat ontwerpen en voorbeelden laat zien van welke tattoos je het meest aanspreken die hij/zij al gezet heeft, dat jullie samen wel tot iets moois gaan komen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 11:30

Ik heb de tattoo machine van mijn vriendin eens 'geleend' en wat zitten 'tatoeëren' zonder inkt. Moet ook zeggen dat de pols al vrij gevoelig was, binnenkant van de elleboog was ondraaglijk (respect voor de mensen die daar een tattoo hebben, ik hield het geen seconde vol :') ), bovenkant van de hand deed praktisch geen pijn (heb daar nog steeds een mooie 'onzichtbare cirkel' nu wel :+ ), bovenkant knie was ook best nog oké,... Ribben heb ik nog niet uitgetest, moet ik de volgende keer eens doen. _O-

Heb ook wel gehoord dat het veel afhangt van de bespiering die je hebt, mensen met erg veel spieren en weinig vet zullen blijkbaar veel pijn lijden. :') (Al heb ik nu ook niet direct vet op de bovenkant van mijn
hand.. Minder zenuwen I guess?)

Casperzazoe wat spreekt je aan aan zijn stijl? Wat voor een tattoo wil je zelf graag?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 11:51

Het ding is, ik zit in the Middle of nowhere in Zuid-Afrika en dit is de enige (betrouwbare, hygiënische) artist in de buurt die hier bekent is. Wil sowieso een tattoo laten zetten van mijn tijd hier, maar dat wordt een kleine, simpele dus zou daar wel moeten kunnen. Aangezien de prijzen hier een stuk leuker zijn dan thuis, zit ik er aan te denken om eindelijk werk te maken van hetgene wat al 2 jaar in m'n hoofd zit.

Afbeelding

Zoiets lijkt mij vet, hoe en wat weet ik dus nog niet. Ik zie er enkele in die stijl voorbij komen op zijn insta, maar like I said ik heb geen idee of hij echt goed is :+ of het het waard is om het bij hem te laten zetten voor een kleiner bedrag, maar zelfde kwaliteit dan thuis voor een groter bedrag..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 11:53

Die tattoos van Pinterest zijn nogal verschillende stijlen, sommige sketch, anderen linework, geometrie,...
Misschien aan de tattoo artist zelf vragen of hij het ziet zitten en/of kan?

Ik zie wel dat hij mooie geometrische en realistische tattoos heeft en zijn lijnwerk is ook niet slecht, dus het moet wel kunnen denk ik.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 11:54

Goed zijn hangt voor mijn gevoel ook af met hoe jij een tattoo ziet en wat jij mooi vind eraan en hoe hij gezet is. Als je genoeg voorbeelden ziet bij hem die je prachtig vind qua design maar ook hoe ze gezet zijn, zou ik hem een ontwerp laten maken en kijken wat je dan ervan vind. Aan zijn voorbeeld foto's kun je bv. prima zien hoe een gezette tattoo van hem eruit ziet dus dan kun je wel een idee in je hoofd zetten van hoe het er dan bij jou uit komt te zien. Wat ik zo van zijn foto's afhaal, zien zijn tats er wel echt netjes uit. Ik zelf zou niet getwijfeld hebben bij deze artiest om in ieder geval eens een ontwerp te laten maken en door te spreken wat je wensen zijn.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 12:04

Yasmine schreef:
CalipsoLover schreef:
Heeft er iemand een minimalistische tattoo van een tropische bloem of gewoon een bloem? Ik ben van plan binnenkort een clematis te laten tatoeëren, maar wil niets ingekleurd of te druk/te groot

De mijne zijn niet echt minimalistisch maar wel best klein en fijn (6-7cm denk ik op de binnenkant van mijn bovenarm):

[ Afbeelding ]

Mooi! <3

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:32

CalipsoLover schreef:

Ik heb er ook 1 :)
Afbeelding