Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Heeft er iemand een minimalistische tattoo van een tropische bloem of gewoon een bloem? Ik ben van plan binnenkort een clematis te laten tatoeëren, maar wil niets ingekleurd of te druk/te groot
naomiiiii schreef:Alle plekken zijn koek en ei voor mij vergeleken bij de elleboog. Dat is echt het naarste van al mijn tattoos.
naomiiiii schreef:De buitenkant, dus oo je bot zegmaar, is het aller ergste. De binnenkant is vooral heel erg snijdend. Hij ging eroverheen en bijna gelijk had ik bloeduitstortingen. Binnenkant vond ik wel beter te doen dan buitenkant maar beide zijn rot.
Edit: zie nu dat je hem niet echt in het stukje wat buigt laat zetten? Dat is het ergste namelijk. En verder, ja tattoos doen pijn. Maar toch ken ik niemand die het bij eentje kon houden dus zo erg is het ook weer niet.
Yasmine schreef:CalipsoLover schreef:Heeft er iemand een minimalistische tattoo van een tropische bloem of gewoon een bloem? Ik ben van plan binnenkort een clematis te laten tatoeëren, maar wil niets ingekleurd of te druk/te groot
De mijne zijn niet echt minimalistisch maar wel best klein en fijn (6-7cm denk ik op de binnenkant van mijn bovenarm):
[ Afbeelding ]