__Sannne schreef:Ik reageer morgen trouwens even uitgebreider op iedereen, maar wilde even delen dat de sollicitatie goed ging en ik ben aangenomen.
Proficiat!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Maanlicht, nog geen foto's gemaakt, ga ik zeker doen als ik even tijd heb!
Gefeliciteerd Sanne en Linoleum!
Veel sterkte MaanlichtJe mag me altijd een pb sturen als je dat fijn vindt
![]()
Welkom terug Ladyloe! Waarom wil je minder eten dan 1830 kcal? Naar mijn mening is dat een prima aantal. Je komt nu uit op 1287, dat is zeker veel te weinig. Heb je je BMR al uitgerekend? Je kan het beste even al de info uit de OP doorlezen, daar staat veel nuttigs in.
Zorg sws voor meer kcal rijke producten, noten, avocado, volle producten ivm magere, en misschien eens een extra tussendoortje.
Gisteren lekker een eetdagje gehad. Een uitgebreide lunch met allerlei vers brood en broodjes en 's avonds de chipszak geplunderd. Vandaag overdag netjes doen en 's avonds een verjaardag. Morgen dan weer even balansen.
Kimmie25501 schreef:Dat betekent dus dat je iedere dag minstens 1538 kcal moet eten, en als je meer beweegt dan alleen de hele dag zitten dus nog meer. Daarom denk ik dat die 1830 kcal helemaal geen verkeerd doel is.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Dilan93 schreef:Klein vreugdemomentje hier.
Ondanks dat ik ietsje meer weeg dan een jaar geleden, krijg ik wel mn toen gekochte broek in maat 36 met hetzelfde gemak dicht![]()
Zal dan misschien toch iets van spiermassa bij zitten tov vorig jaar
Citaat:Maar Evony, als je je kcal niet bijhoudt, hoe weet je dan hoeveel je ongeveer op een dag eet? (Geen aanvalling, maar je geeft zelf aan rond de 1750 te eten, maar hoe kom je bij dat getal?