__Sannne schreef:Ik reageer morgen trouwens even uitgebreider op iedereen, maar wilde even delen dat de sollicitatie goed ging en ik ben aangenomen.
Proficiat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je mag me altijd een pb sturen als je dat fijn vindt
Kimmie25501 schreef:Maanlicht, nog geen foto's gemaakt, ga ik zeker doen als ik even tijd heb!
Gefeliciteerd Sanne en Linoleum!
Veel sterkte MaanlichtJe mag me altijd een pb sturen als je dat fijn vindt
![]()
Welkom terug Ladyloe! Waarom wil je minder eten dan 1830 kcal? Naar mijn mening is dat een prima aantal. Je komt nu uit op 1287, dat is zeker veel te weinig. Heb je je BMR al uitgerekend? Je kan het beste even al de info uit de OP doorlezen, daar staat veel nuttigs in.
Zorg sws voor meer kcal rijke producten, noten, avocado, volle producten ivm magere, en misschien eens een extra tussendoortje.
Gisteren lekker een eetdagje gehad. Een uitgebreide lunch met allerlei vers brood en broodjes en 's avonds de chipszak geplunderd. Vandaag overdag netjes doen en 's avonds een verjaardag. Morgen dan weer even balansen.
Kimmie25501 schreef:Dat betekent dus dat je iedere dag minstens 1538 kcal moet eten, en als je meer beweegt dan alleen de hele dag zitten dus nog meer. Daarom denk ik dat die 1830 kcal helemaal geen verkeerd doel is.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
hopelijk komen jullie samen tot de juiste beslissing. 
Nu mezelf uit bed trekken en lekker trainen. Vriendinnetje komt ons zo halen, dan gaan we gezellig lopend met zn drietjes.

Dilan93 schreef:Klein vreugdemomentje hier.
Ondanks dat ik ietsje meer weeg dan een jaar geleden, krijg ik wel mn toen gekochte broek in maat 36 met hetzelfde gemak dicht![]()
Zal dan misschien toch iets van spiermassa bij zitten tov vorig jaar
.
Snap dat je hoofd wel naar wat anders staat dan eten koken. Ga dingen doen waar jij je goed bij voelt (sporten, paardrijden, bankhangend series kijken, wat jij wilt). Hopelijk kan je de komende dagen even alleen rustig nadenken over wat je wilt en of deze relatie nog wel meerwaarde heeft voor jou. En probeer daar de afhankelijkheid van je vriend even bij los te laten. Geloof me, daar kom je wel weer bovenop. Mij is het ook gelukt, ben er financieel op achteruit gegaan (woonde ook samen in zijn huis, reed in zijn auto en alle lusten en lasten werden door hem betaald), maar voel me mentaal 1000 keer beter! Ook mijn PB staat open voor advies of gewoon simpelweg even van je af praten. En wat betreft dat jij vriend nu even geen slaapplek heeft, kan jij niet even een paar nachten bij je ouders, familie of vrienden slapen?
Heb echt zin om te gaan sporten, zit 400 gram van mijn streefgewicht en wil dan bezig met spieren opbouwen. Al gaat dat wel even wennen worden, moet ik weer meer gaan eten.
Moet alleen wel maandag én woensdag in Amstelveen zijn voor training wat mij in totaal meer dan 6 uur reizen per dag kost. Moet er wat voor over hebben haha.
Eerst maar eens onder de 80 zien te komen.
Máár mocht niet ontbijten er juist voor zorgen dat je bij je andere maaltijden teveel eet, kan het natuurlijk wel helpen om wel te doen. Maar dat heeft alsnog niks met dat "motortje" te maken.
Verder eigenlijk niet zoveel nieuws te melden haha. Citaat:Maar Evony, als je je kcal niet bijhoudt, hoe weet je dan hoeveel je ongeveer op een dag eet? (Geen aanvalling, maar je geeft zelf aan rond de 1750 te eten, maar hoe kom je bij dat getal?