Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Banyu schreef:Ik gebruik altijd de mac primer. Maar zoek eigenlijk een betaalbare variant? Hoorde vaak iets van Nivea, wat je als primer kan gebruiken?
Drunksheep schreef:Heb zojuist samen met vriendinnen producten van Fenty besteld.
De Gloss Bomb in Fenty Glow, de concealer, setting powder en de Match Stix in Amber. Ben vooral enorm benieuwd naar de concealer en poeder.
Ga vanmiddag de sponzen van Juno proberen! Ook heel benieuwd naarBanyu schreef:Ik gebruik altijd de mac primer. Maar zoek eigenlijk een betaalbare variant? Hoorde vaak iets van Nivea, wat je als primer kan gebruiken?
Klopt! After shave balm is dat.
Je kunt ook eens kijken naar de primer van Colourpop, of de Prime and Fine spray van Catrice
Banyu schreef:Colourpop? Nog nooit van gehoord. Werkt de nivea fijn? Kan die wel eens proberen. Qua prijs en inhoud ook aantrekkelijk natuurlijk
Amandavd schreef:Waar kopen jullie eigenlijk al je make-up, zowel online als offline?
Niniane schreef:Amandavd schreef:Waar bestel je colourpop dan? Is volgens mij niet heel makkelijk aan te komen wel?
Google.![]()
![]()
Ik bestel meestal bij Beautybay, Douglas of Boozyshop maar koop de laatste tijd eigenlijk geen make-up meer. Ben meer into gezichtsverzorging dus ben nu vooral vaste klant bij Cosmania.
heb m'n make-up obsessie verruild voor een skincare obsessie. Emmaa_ schreef:Niniane schreef:
Google.![]()
![]()
Ik bestel meestal bij Beautybay, Douglas of Boozyshop maar koop de laatste tijd eigenlijk geen make-up meer. Ben meer into gezichtsverzorging dus ben nu vooral vaste klant bij Cosmania.
Hahaha sameheb m'n make-up obsessie verruild voor een skincare obsessie.

's Ochtends na het douchen smeer ik dan mijn dagcreme. Foundation gebruik ik niet dagelijks, alleen bij feestjes en belangrijke werkdingen. De huid op mijn gezicht is gelukkig best zuiver, weinig puistjes enzo.
That's a lot. Ik vind skincare ook super leuk en interessant, maar merk dat ik in de praktijk toch het altijd fijn vind om snel klaar te zijn savonds.

chimello schreef:Ik ben heeeel benieuwd wat je van de Fenty concealer vindt!
laat 't zeker even weten hier.