Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shizzel schreef:Heb net alles gereorganiseerd en naast 2 MAC lipsticks (wauw, wat veel) gaan ook 4 Colourpop oogschaduws en 1 liquid lipstick van Colourpop eruit omdat ik ze niet bij me vond passen.
Als ik me niet in de tussentijd weer bedenk omdat ik denk dat ik ze nodig zal hebben ooit.
xU_Blinghx schreef:Shizzel schreef:Heb net alles gereorganiseerd en naast 2 MAC lipsticks (wauw, wat veel) gaan ook 4 Colourpop oogschaduws en 1 liquid lipstick van Colourpop eruit omdat ik ze niet bij me vond passen.
Als ik me niet in de tussentijd weer bedenk omdat ik denk dat ik ze nodig zal hebben ooit.
Welke colourpop oogschaduws ga je weg doen?
Shizzel schreef:Shizzel schreef:Heb net alles gereorganiseerd en naast 2 MAC lipsticks (wauw, wat veel) gaan ook 4 Colourpop oogschaduws en 1 liquid lipstick van Colourpop eruit omdat ik ze niet bij me vond passen.
Welke colourpop oogschaduws ga je weg doen?
Fenrir schreef:Welke nude van MAC is niet zo heel rozig? Ik heb Mehr die ik erg mooi vind, maar die is wel enorm roze en past daardoor vaak nergens bij. Dus ben nog op zoek naar eentje die wat neutraler is, of iig niet zo roze.