Oeh, zonde! Is denk ik ook niet voldoende product meer om te maken met alcohol.
Over bronzers gesproken, mijn Honey bronzer van the body shop is op en ik wil graag een nieuwe. Iemand aanraders voor een warme, maar niet oranje, lichte bronzer?
DnT: Nars Laguna is ontzettend mooi! Maar niet 'makkelijk' te krijgen en relatief duur. Gebruik die dus alleen voor speciale gelegenheden. Normaal gebruik ik Hoola van Benefit. Ik ben heel bleek en beide zijn bij mij niet oranje
Ik heb zowel Hoola als Laguna, maar dat zijn meer contour kleuren voor mij. Ben echt op zoek naar een warme bronzer, die mijn teint een beetje warmer maakt.
Ja ben er ook bang voor.. Misschien maak ik er wel een liquid of een stick van. Pressen is toch al geen succes bij mij
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 23-02-16 14:42
Ik begin al een aardige collectie te krijgen Tarte Tartelette, Tarte Rainforest after dark, Urban Decay Urban Spectrum, Sonia Kashuk Hidden Agenda Concealer Palette(overgens nog eentje in verpakking te koop, PB)
Laatst bijgewerkt door 2a54z6e45r6r op 23-02-16 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Zoek je een bronzer met of zonder glittertje? Ik vind de matte bronzer van Mac wel prettig
Niniane
Geplaatst: 23-02-16 15:08
Tarte Tartelette. Die staat nog op de wishlist.
Sanne100
Geplaatst: 23-02-16 15:16
Joolien schreef:
Wie gaat hier als eerste aan de velvet liptease van Mac?
Ik heb er vandaag een gekocht! Aim to please, mooie bruin/roodachtige kleur. Brengt heel makkelijk en redelijk romig aan en droogt vervolgens redelijk mat op. Pigmentatie en houdbaarheid is gewoon goed. Enige minpuntje is dat de velvet tease dus niet de lekkere vanille geur hebben netzoals de normale lipsticks van Mac, deze ruiken gewoon neutraal.
xNavatu
Geplaatst: 23-02-16 15:23
Ik ga volgende week 2 weekjes naar Amerika Komt goed uit want mn Kat von D tattoo liner was net op