Hier is het echt slecht weer en heel koud. NOg steeds brandt overal de kachel. Toch is het me gelukt om tussen de buien door een rondje te doen, zonder al te nat te worden. Dat ik van het land hou is inmiddels wel duidelijk. Wat ik hier in het voorjaar heel mooi vindt en waar veel toeristen zich enorm over verbazen is de begroeiing van de bermen in de lente. Van orchideeën, tot boterbloemen, van hyacintjes tot Margrieten tot allerlei soorten grassen, klavertjes etc. Het is rijk en uitbundig en ik vind het eenvoudig en mooi.
Erg mooi lizard! Nog nooit in die omgeving geweest. Gaat op m'n lijstje.
Hier is het ook nat en koud. Hebben ook de verwarming aan.
Vanmiddag naar Zutphen gereden voor een high tea en nog wat pandjes op de foto gezet.
germie
Geplaatst: 23-05-21 07:39
Gisteren 9 km rondom de stal van mijn paard. Hier ben ik de vrij zeldzame beekrombout tegengekomen (2 stuks zelfs), en 1 of andere boktor. Toevallig had ik mijn macrolens met flitser bij me, dus snel lens gewisseld en foto's gemaakt.
Faringo en Gaucho, wat zijn jullie veel op pad zeg. En Pien en Lizard ook lekker gewabdeld, mooie foto's ook. Hoop dat je geen last krijgt van je vaccinatie Lizard!