Dat is te schattig Murthul! Ik ga morgen even één nagel verlengen met een sjabloon want die is vandaag gesneuveld Voor nu lekker in mijn bedje film kijken. Fijne avond meiden!
Jessica_1998
Geplaatst: 28-02-14 21:27
Mn paarse nieuwe lakje dekt echt vreselijk slecht.. de kleur is echt mooi maar daar heb ik wel 3 a 4 lagen voor nodig.
Morgen even kijken bij intertoys , thermolakje wat ik van yv overkoop is hopelijk dinsdag binnen , morgen kijken voor de andere kleuren
Ik ben verliefd op mn lakje, hij ging net verkleuren Ookal hou ik helemaal niet zo van roze, vind m geweldig. Ze hadden echt veel nagelspullen bij de intertoys hier
Vandaag een leuke leerzame frobel dag gehad! Heerlijk de kunst afkijken bij ervaren stylisten! Uit de hand arten valt echt nog niet mee.... Nu woensdag nog een Konad workshop. Afgelopen donderdag een make up training van FM gehad... Ben er druk mee.
Omdat je 15 bent, dan zijn je nagels te poreus voor gel/acryl. Gelpolish ben ik ook geen fan van, maar is zeker veiliger.
PeelSlowly
Geplaatst: 02-03-14 12:18
Ik had net een gradient gemaakt met China Glaze - Desert Sun en Mahogany Magic. Mijn man zag mijn nagels en heeft een volle minuut in een deuk gelegen ('heb jij ik-heb-in-aarde-gegraven-nagels gemaakt?') Dus nu heb ik het maar weer afgehaald en Ruby Red gelakt, haha
Tazzey
Geplaatst: 02-03-14 13:22
.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt