Vriendje lust geen brocoli dus die krijgt witte bonen in tomatensaus (
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 
Vanavond de andere kant van het huis en de binnenkant (als het niet regent). Ik zou de hele dag kunnen schoonmaken... Moet mij zelf echt dwingen om soms gewoon iets te laten liggen qua huishouden 
kijken of het ook gezond kan
heb gelijk nieuwe gepland op 7 mei!
en dan daarna ff lekker naar de zumba!

) naar te veel gegaan. Nu weer terug een middenweg zoeken. Goed dat jullie zo fanatiek blijven en zelfs op verjaardagen op de lijn letten! 

volgende x beter!
ben heel benieuwd hoe die zou staan op Madeira
shirtje in maat M besteld, als het nou zou passen ben ik heel erg blij
haha
Word er meteen rustig van in mijn hoofd. Toch wel twee uur bezig geweest met schoonmaken en vanmorgen lekker paardgereden. Paardlief was alleen gestruikeld over zijn lange slungelige benen in galop dus we lagen alletwee met onze neus in het zand.
Gelukkig alletwee geen pijn gedaan en nog verder kunnen rijden.
. Gelukkig hadden jullie beide jezelf niet bezeerd 
(en daarvoor klein stukje geproefd). 

Stoofvlees meteen jus van boter, azijn, uien, kruidkoek, appelstroop en specerijen... wollie2004 schreef:Boekweit? als in boekweit meel? Kun je dat gewoon bij de supermarkt halen?

nee mij trekt dat niet zo maar kan me voorstellen als je van vlees houd dit een lekkere calorie bom is haha 
heb ook geen gewichtjes maar verzin wel wat anders
kan ik het hele jaar door eten!
1 flesje is ongeveer 0.5 kg
't is nu bijna een week geleden onder narcose geweest. Wil vandaag als beweging gaan wandelen + even rustig fietsen op de hometrainer
!
Morgen wegen...
! En ik hoop nog tip te krijgen voor mijn buik! En qua onbijt en tussendoortjes. ( wat zijn nou bijvoorbeeld 'gezonde'koekjes)