Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tatyana schreef:TLH is goede en fijne shop, aardige gasten en goede tattooeerders!
Heb zo'n beetje alles gezet door Andy. Maar de rest is zeker ook op niveau.
Vooral een aanrader voor realistisch werk en maori.
Andere aanrader vind ik Jarno uit IJsselstein. Is 1 van de Needle Art studio's.
Vooral een aanrader voor old skool, new skool, veel kleur.
nardxash schreef:Even een vraagje heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van een tattoo op de pols of het erg pijnlijk is of niet
Emmaa_ schreef:Heeft één van jullie ervaring met Bodycult in de binnenstad van Utrecht of één van de artiesten die daar werkt? Ben er vandaag langs geweest, heel lang met één van de medewerkers staan praten en ik kreeg er echt een hele positieve vibe van. Hij was heel enthousiast over mijn idee en gelijk helemaal bevlogen erover
Dreamy schreef:Emmaa_ schreef:Heeft één van jullie ervaring met Bodycult in de binnenstad van Utrecht of één van de artiesten die daar werkt? Ben er vandaag langs geweest, heel lang met één van de medewerkers staan praten en ik kreeg er echt een hele positieve vibe van. Hij was heel enthousiast over mijn idee en gelijk helemaal bevlogen erover
Ja! Vriendin van me heeft er een tattoo laten zetten, was heel strak gezet! Was erbij, maar weet even niet meer hoe die jongen heet! Ze zijn er allemaal wel vrij relax vind ik!
Broertje van m'n ex heeft er ook een tattoo laten zetten en mijn zusje ook, daar was ik niet bij maar ook die zijn strak!