Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraennala schreef:Ja joh.@Culaccino, afkoelen viel gelukkig mee, hadden mooi weer! Die 1900km was de Race around the Netherlands! Bizarre tocht. Ook heel erg ongezond op deze manier, hij had maar 5 uur geslapen
culaccino schreef:Lauraennala schreef:Ja joh.@Culaccino, afkoelen viel gelukkig mee, hadden mooi weer! Die 1900km was de Race around the Netherlands! Bizarre tocht. Ook heel erg ongezond op deze manier, hij had maar 5 uur geslapenHij was 10 kg afgevallen! Die zal wel aardig de tijd moeten nemen om weer te herstellen.
Klinkt goed, Sakura! Haha mooi hoe T2T's motto over wind zo blijft hangenMooie plannen! Volgens mij hebben de mannen in dit topic ons verlaten; HC en MichieldeM houden zich al een tijdje stil.
Lauraennala schreef:@Musli, leuk dat jullie zo met een groepje dames iedere keer op stap gaan
@T2T, fijn dat je nu ook een powermeter op je TT fiets hebt!Chrissie schreef:Hebben jullie ervaring met een indoor fietstrainer?
Ik ben aan het onderzoeken welke ik het beste kan kiezen, Wahoo Kickr Core of Tacx Flux S Smart
Ik neig naar de laatst genoemde alleen daar zit geen casette bij, is dat te doen? Een losse cassette er op monteren? Ik ben echt een noob met dit soort dingen.
Heb trouwens een Canyon fiets (nieuw, bevalt uitstekend dit seizoen)
Tips zijn welkom!
Een direct drive trainer is echt een aanrader, dus dat is sowieso al een heel goed ideeCassette er bij of niet maakt weinig uit, je moet hem er dan alleen op (laten) zetten. Cassette kost rond de €50,-. Beide trainer zijn overigens prima!
Wat voor Canyon heb je? Je moet even goed kijken of je een lange/korte kooi hebt achter (achter derailleur), het oude model Tacx Flux Smart gaat wat lastiger met een lange kooi (dan loopt hij bij bepaalde versnellingen tegen de trainer aan). En je moet even kijken bij schijfremmen of de trainer geschikt is voor steekassen.
Heel veel plezier morgen dames
culaccino schreef:Klinkt goed, Sakura! Haha mooi hoe T2T's motto over wind zo blijft hangen