Ik vond het eigenlijk wel mee vallen Op één stuk dacht ik oe fris maar verder viel het mee. Voordat ik ging lopen werd het net even slecht weer met veel wind en regen. Dus toen even afgewacht. Tijdens het wandelen heb ik 3 buitjes gehad ook maar zo snel als die kwamen verdwenen ze weer. Zelfs de hondjes hadden daar niks van.
O ik wil het wel uitleggen. De laatste twee foto's laten de mooie herfstkleuren zien, en de weerkaatsing in het water. Waarbij 4 dat allemaal (kleuren en weerkaatsing van de bomen en struiken) net wat meer heeft.
Veel mensen toch nog even er uit. Hier volgen de buien elkaar op. Vanmorgen kreeg ik er tijdens een kort rondje 1 op m'n hoofd. Geen foto's gemaakt. Net wel deze vanaf m'n balkon.
BeFunny
Geplaatst: 15-10-23 15:35
Mooie foto's van iedereen.
Bij Lizard en Axel is het mooi groen
Susan met de mooie uitzichten zo langs de rivier.
En ik vind die dubbele regenboog wel erg mooi Faringo
Mijn dag verliep niet geheel als gepland.
Vanmorgen wel tot half 9 op bed gelegen. Toen heerlijk rustig ontbeten want ik ging vanmiddag pas trailen. Om 11:15 wilde ik vertrekken. Mijn trailvest ingepakt. Waterzak gevuld enz. Korte broek aan met lange eroverheen voor op de fiets. Moest alleen mijn ov chipkaart nog pakken. Die kon ik nergens vinden. Na 20min zoeken dacht ik "hij zal toch niet nog in het trailbroekje zitten die ik afgelopen week aan had? en uitgewassen heb inmiddels natuurlijk, en ja hoor.
Maargoed toen was ik te laat voor die trein dus besloot een trein later te pakken. Ik een half uur later vertrokken op de fiets, natuurlijk net door een plensbui. Lekker boeiend dacht ik dus gewoon doorgefietst. Op het station incheqen werd er opgeroepen dat er tot 16:00 geen treinen reden naar UC ivm werkzaamheden En voor vertrek vanuit huis had ik nog gekeken. Dan kon ik vanaf Woerden met de bus. Maar ik vond dat wel een lange reis worden. Dus ben naar huis gegaan en heb hier maar hardgelopen. 2 plensbuien gehad. Maar w echt lekker gelopen.
Bijna thuis even deze foto gemaakt maar verder niks.
Tussen de buien door blauwe lucht en zon.
lizard
Geplaatst: 15-10-23 15:37
Axel, faringo,en befunny, mooie foto's weer van jullie.
Mooi daar Susan. Geniet ervan Mooie herfstfoto's Lizard en Axel. En mooie dubbele regenboog zeg!
Wat een wisselend weer vandaag joh. Vanmiddag wel veel zon. Ben net nog een rondje gaan hardlopen. Werd bij terugkomst op het park uitgebreid begroet door deze lieve knuffel.
Daarna meteen hondjes uitgelaten (en uitgelopen).
En het bloememveld staat er nog steeds zo mooi bij