Ik ben net geweest. Voorstel van Garmin. Wat sprintjes en elke keer 3 min herstel en cooling down. Workout duurde 44 min daarna nog even in slowmotion
Garmin heeft mijn hartslag bijgesteld 188 BPM hoogst.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hopelijk kan je waddenwandeling doorgaan, alvast veel plezier!

en ook Befunny goed bezig
. Eerste 20 min rustig aan gedaan op zo'n 7 min/km en daarna merkte ik dat ik niet meer lekker liep op dat tempo. Hartslag was nog oké dus de laatste 10 min op de 6 min/km gelopen, dat was eigenlijk een stuk fijner
. Al met al heel blij met de progressie. Nog twee trainingen en dan is het 5km schema voorbij

-Namiro- schreef:Ik heb zondag 4 flacons van Garmin leeggedronken uit mijn vest en dan nog bij de verzorgingsposten een paar bekertjes naar binnen geschut!
Bij 28 km zonder drinken kun je me wegdragen..
Supervixen schreef:-Namiro- schreef:Ik heb zondag 4 flacons van Garmin leeggedronken uit mijn vest en dan nog bij de verzorgingsposten een paar bekertjes naar binnen geschut!
Bij 28 km zonder drinken kun je me wegdragen..
Is dat een nieuwe functie van garmin?![]()
Ik denk dat ik wel drie liter heb weggewerkt afgelopen zondag met die 32km. Minimaal.
geen idee hoe ik bij Garmin kom…

Een paar weken geleden jullie topic tegen gekomen, jullie verhalen motiveren me dus een stipje! Tijd om me voor te stellen. Af en toe een fun loop van vijf km gedaan. Komende zaterdag dam tot dam bij night. Daarna voor het eerst door naar de tien kilometer in november Olympisch stadion, streven is in 60 minuten.
!
Toch altijd belangrijker te luisteren naar je lijf dan naar de techniek. Fijn dat het lekker ging.