Ja hoor was echt een offday. Vandaag gewoon weer lekker mezelf. Ben al wezen sporten en heb al boodschappen gedaan. Nu snel douchen en eten en weer de deur uit.
Leuke route Gaucho, ik wil binnenkort ook wat klompenpaden gaan lopen, hoef ik het niet allemaal zelf uit te vogelen. Sure-lee, Scheveningen is altijd wel lekker met de hond. Lekker rustig juist als het wat regent. Moonsparkle ook al lekker op pad geweest.
Ik heb 8 km bij Kootwijk gelopen. Lekker wandelweer, maar natte boel, dus nu heb ik natte schoenen en sokken. Echt tijd voor nieuwe schoenen.
Ik heb net nog 26km gefietst. Vond dat er aardig wat wind stond.
gaucho
Geplaatst: 22-07-22 20:07
Wat een leuke foto inderdaad met die loep, en sowieso gaaf om dat mos op deze grootte te zien
Ik heb vandaag weer een klompenpad gedaan, maar nu hardgelopen en dichter bij huis. Hier ook echt genoten van de bloeiende hei, de bramen en de blauwe bessen.
Nee joh, ik loop altijd op die gore kleigrond, altijd ellende. Als ik de rest van mijn leven op zandgrond mag ben ik gelukkig. Zoek ik hier af en toe wel een weiland met koetjes op. Als die er nog zijn dan
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 22-07-22 20:28
Ik heb helemaal bijgelezen maar heb even niet de puf om te reageren! Zag wel prachtige foto's voorbij komen! Lig al 2 dagen ziek op bed, dus wandelen komt ook niet van de grond momenteel Ik doe weer netjes een bijleespost wanneer ik weer up and running ben!