Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik zou wel lekker met een biertje weg willen lopen na een vaccin. Om te vieren dat het einde in zicht is. Hoewel tegen de tijd dat ik een vaccin krijg alles wel weer redelijk normaal is vermoed ik.
MarlindeRooz schreef:Ik zou wel lekker met een biertje weg willen lopen na een vaccin. Om te vieren dat het einde in zicht is. Hoewel tegen de tijd dat ik een vaccin krijg alles wel weer redelijk normaal is vermoed ik.
anjali schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zou wel lekker met een biertje weg willen lopen na een vaccin. Om te vieren dat het einde in zicht is. Hoewel tegen de tijd dat ik een vaccin krijg alles wel weer redelijk normaal is vermoed ik.
Ik help het je hopen. Maar gisteren zag ik op t.v. de vreselijke situatie in India en dat die nieuwe Indiase variant nu ook al in Engeland is opgedoken.Logisch want omdat India een kolonie van hen was hebben ze er veel contacten mee. Het gaat toch allemaal de wereld over en zodoende krijg je het virus bijna niet weg.
AmyII schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zou wel lekker met een biertje weg willen lopen na een vaccin. Om te vieren dat het einde in zicht is. Hoewel tegen de tijd dat ik een vaccin krijg alles wel weer redelijk normaal is vermoed ik.
Zou toch zo’n gaaf gevoel zijn. Ik moet oppassen dat ik na het halen van mijn vaccinatie niet meteen ga zitten drinken in het Vondelpark ofzo. Ben daar al sinds de uitbraken in Nederland niet meer geweest.
Maar. De dag dat de bescherming zijn werk doet, ga ik toch wel mezelf trakteren op een klein pilsje hoor. Thuis, want nog niet iedereen is dan gevaccineerd
lenaa_tje schreef:@purny dat is gezien de grote armoede die India kent wel een erg misplaatste opmerking.
Over (onnodig) vliegverkeer zou je dan eerder kunnen opmerken
bigone schreef:lenaa_tje schreef:@purny dat is gezien de grote armoede die India kent wel een erg misplaatste opmerking.
Over (onnodig) vliegverkeer zou je dan eerder kunnen opmerken
Daar zit veel meer aan vast, het platteland was in eerste instantie nauwelijks getroffen. Echter, premier Modi riep twee weken geleden nog op tot religieuze feesten en dat is compleet fout gegaan. Miljoenen Indiërs die zinder maatregelen samen kwamen. Feest voor een virus.
bigone schreef:En die kennis komt van de regering en niet via kranten/tv/internet.
En vliegverkeer ? Er zijn niet zoveel Indiërs die daar het geld voor hebben. En dus wanneer de regering faalt gaat het volk dood. Zoveel hebben ze nu in India ook door, drama wat daar gebeurt en niet te vergelijken met Europa .
MarlindeRooz schreef:AmyII schreef:Zou toch zo’n gaaf gevoel zijn. Ik moet oppassen dat ik na het halen van mijn vaccinatie niet meteen ga zitten drinken in het Vondelpark ofzo. Ben daar al sinds de uitbraken in Nederland niet meer geweest.
Maar. De dag dat de bescherming zijn werk doet, ga ik toch wel mezelf trakteren op een klein pilsje hoor. Thuis, want nog niet iedereen is dan gevaccineerd
Ja je mag natuurlijk gewoon naar het terras. Maar kan me voorstellen dat het in Amsterdam erg druk is. Hier is dat gelukkig niet zo en kan je veilig op een terras zitten.