Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Nee maar denk dat het feit dat ze nu vervolgens op straat gegrepen kunnen worden wellicht toch enige indruk maaktondanks dat we hier 1 politiewagen op 2 gemeentes hebben ofzo en daarmee de pakkans 0 is
Jildau schreef:Ik vind het vooral triest dat de mensen die altijd commentaar hebben op anderen omdat zij de corona maatregelen niet naleven, nu zelf de hond gaan uitlaten na 9 uur terwijl ze dat voorheen nooit deden.
Suzanne F. schreef:Psychologisch gezien bijzonder interessant. Als mensen iets niet meer mogen dan willen ze het juist.
Dat zie je al bij kinderen en blijkbaar blijft dat aanwezig als je volwassen bent.
lenaa_tje schreef:Jildau schreef:Ik vind het vooral triest dat de mensen die altijd commentaar hebben op anderen omdat zij de corona maatregelen niet naleven, nu zelf de hond gaan uitlaten na 9 uur terwijl ze dat voorheen nooit deden.
Zijn die er? Ik ben gisteravond niemand anders tegen gekomen die ik normaal ook niet tegenkom.
Heel eerlijk, ben blij dat het nog mag... een hond leg je niet zomaar uit dat we dat nu ineens niet meer doen. Wij gaan nooit lang, tot de tweede lantaarnpaal en weer terug. Ook dat weet ze.