Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyJamess schreef:Ik vroeg mij eigenlijk af hoe jullie werkgevers met het coronavirus omgaan?
Zijn jullie geinformeerd over wat wel en niet te doen? Of het bedrijf extra maatregelen treft of niet?
Bij mij op werk wordt er namelijk vanuit de directie geen woord over gesproken.
Eigenlijk vind ik dit best raar.
Maar vandaag heb ik gehoord van een collega dat de directie er niets mee doet omdat ze bang zijn dat er veel zich dan onnodig ziek zullen gaan melden uit angst voor het virus.
Joman schreef:Je kunt zoveel zeggen over Rutte, maar ik vind het een gouden vent. Hij werkt zichzelf een slag in de rondte voor het volk, altijd. Hij spreekt netjes, hij luistert goed, hij verwoord dingen op een prettige manier en is rustig. Dat geeft toch wel vertrouwen.
Hopelijk krijgt de politiek, net als alle mensen in de zorg, over een tijdje wat rust. Wat een tijden zeg...
moonsparkle schreef:Ik hoor volgens mij nog niks nieuws in de persconferentie.
Joman schreef:Je kunt zoveel zeggen over Rutte, maar ik vind het een gouden vent. Hij werkt zichzelf een slag in de rondte voor het volk, altijd. Hij spreekt netjes, hij luistert goed, hij verwoord dingen op een prettige manier en is rustig. Dat geeft toch wel vertrouwen.
Hopelijk krijgt de politiek, net als alle mensen in de zorg, over een tijdje wat rust. Wat een tijden zeg...
Sheran schreef:Hij spreekt netjes maar draait wel echt om de vragen heen. 'Omdat experts het zeggen' is geen inhoudelijk antwoord.
Joman schreef:Je kunt zoveel zeggen over Rutte, maar ik vind het een gouden vent. Hij werkt zichzelf een slag in de rondte voor het volk, altijd. Hij spreekt netjes, hij luistert goed, hij verwoordt dingen op een prettige manier en is rustig. Dat geeft toch wel vertrouwen.
Joman schreef:Sheran schreef:Hij spreekt netjes maar draait wel echt om de vragen heen. 'Omdat experts het zeggen' is geen inhoudelijk antwoord.
Wat wil je dan dat hij zegt? Er is een beleid en daar houdt hij zich aan vast. Dat is toch logisch? Die journalisten moeten eens luisteren en niet de hele tijd drammen en dezelfde vragen blijven stellen.
Komt nog bij dat mensen nu allerlei antwoorden van hem verwachten. Er zit ook maar 24 uur in een dag van Rutte. Hij heeft niet overal antwoord op. Dat mensen dat niet begrijpen...
Relaxed schreef:Sheran schreef:Hij spreekt netjes maar draait wel echt om de vragen heen. 'Omdat experts het zeggen' is geen inhoudelijk antwoord.
Maar hij is toch geen expert? Hij kan toch niet nu ineens in alles een expert zijn? Hij laat zich informeren en adviseren en brengt dit over naar ons.
Joman schreef:Sheran schreef:Hij spreekt netjes maar draait wel echt om de vragen heen. 'Omdat experts het zeggen' is geen inhoudelijk antwoord.
Wat wil je dan dat hij zegt? Er is een beleid en daar houdt hij zich aan vast. Dat is toch logisch? Die journalisten moeten eens luisteren en niet de hele tijd drammen en dezelfde vragen blijven stellen.
Komt nog bij dat mensen nu allerlei antwoorden van hem verwachten. Er zit ook maar 24 uur in een dag van Rutte. Hij heeft niet overal antwoord op. Dat mensen dat niet begrijpen...