Deze van de week laten zetten, zag nog wel wat dingetjes die wat beter moeten worden afgewerkt maar binnenkort toch nog een afspraak dus dat komt wel goed. Ook meteen het zeepaardje (nog met te zien op de foto) laten plaatsen als opvuller van een leeg plekje.
Tattoo hier boven ook mooi! Niet mijn smaak maar staat wel mooi
Net gezet, zal volgende week nog een foto maken. Maar jeetje, wát ben ik hier blij mee. Het ontwerp zoals ik in gedachten had.. Mijn beste vriend is nu voor altijd bij mij
Al moest ik terug thuis was wel even drie keer slikken. Het besef komt dan toch wederom opnieuw binnen.
Mooi cupcakes, hopelijk kun je binnenkort met een fijn gevoel terug denken als je de tattoo ziet.
Heb zelf net m’n eerste gekregen als aandenken aan mijn overleden en verkochte haflingers. Een einde van een tijdperk (die overleden zijn waren 26 en 33 en allebei 25+ jaar in m’n leven geweest)
Een edelweiss. Niet overduidelijk paard of haflinger maar voor mij zelf is er een mooie symboliek.
Mijn foto is wel beetje vaag zie ik nu. Ik zal eens kijken of ik straks als die genezen is een nieuwe kan maken.
T.B. zijn de intialen van mijn zoontje, de anjer (bovenste bloem) is mijn geboortebloem en de narcis is zijn geboortebloem. Nog steeds super blij mee. Ook de shop waar ik geweest ben was super fijn. Ben bij Zyra in Vught geweest, mocht iemand nog een goede fineline shop zoeken!
Die van jou is ook mooi yonker, wil de mijne tzt ook uitbreiden met meer bloemen.
Hhilde
Geplaatst: 13-11-24 12:08
De mijne staat, zo blij mee Foto is gisteren direct na de sessie gezet, dus huid nog lekker rood. Het was een sessie van ongeveer vijf en een half uur, maar het viel me heel erg mee, met de vorige had ik het pittiger.