[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:51

Kleding is wat je zelf het meest comfortabel vindt. Ik vind joggingbroeken verschrikkelijk en bij mij schuren ze alleen maar omdat ze zo los zitten, dus ik draag altijd een paar katoenen leggings.

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 17:50

DonnnavZ schreef:
Super gaaf ben benieuwd!
Ik heb hanne ook een mail gestuurd maar heb nog niks terug :')

Dank jullie voor het advies!
En ja ik zag dat ze nog bezig waren deze week met mails beantwoorden, ik had zelf om kwart over 12 de aanvraag al ingediend en moet dus nog wachten tot 11 april. Ze is zo druk :') wat wil jij?

Kaatastrof

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 18:15

Hier morgen mee naar Feralis. Mijn vriend laat z'n allereerste tattoo zetten :D Ben heel erg benieuwd hoe stil hij gaat zitten, haha.

Binnenkort ook nog eens naar Brussels Tattoo Convention. Ga me moeten inhouden om niets te laten zetten := Can't promise anything if I see good flash..

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:28

November108 schreef:
DonnnavZ schreef:
Super gaaf ben benieuwd!
Ik heb hanne ook een mail gestuurd maar heb nog niks terug :')

Dank jullie voor het advies!
En ja ik zag dat ze nog bezig waren deze week met mails beantwoorden, ik had zelf om kwart over 12 de aanvraag al ingediend en moet dus nog wachten tot 11 april. Ze is zo druk :') wat wil jij?

Ik had dus van tevoren m'n mail al geschreven, opgeslagen als concept en exact om 12 uur gestuurd :') maar daardoor heb ik 25 januari al een afspraak. Gaat echt super snel altijd.

Vandaag heb ik m'n arm laten bijwerken bij acid. Sommige kleuren hadden slecht gepakt en waren al gelijk na het vervellen bijna weg. Ik zal even een foto maken als ie minder rood is.

Bij Hanne laat ik een tattoo zetten op m'n andere onderarm. Ben ik weer in balans :+

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:50

Oh wow ja dat scheelt een hoop :') ik was het stom genoeg helemaal vergeten, opende om kwart over 12 mijn insta en daar stond het gelukkig bovenaan haha

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:22

Ik heb eindelijk een datum geprikt *\o/* 23 januari
Maar wil in dec (in NY) misschien nog een kleintje laten zetten.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:40

heehi, ik heb al een mooie backpiece, maar wil heel graag nog een stuk op mijn binnenkant/bovenarm laten zetten in een mix realistisch/geometric paard (en profil). heb ook al een artist op het oog, maar doordat ze van shop is geswitcht (gaat haar eigen plek openen) is het het nog erg lastig om een afspraak vast te leggen... pfff moet echt op mn handen zitten, want wil heel graag, en ook graag door haar... (Boo Litjes)...
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 28-10-18 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam van tattoo artist verduidelijkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 00:16

Jackytje schreef:
Hier morgen mee naar Feralis. Mijn vriend laat z'n allereerste tattoo zetten :D Ben heel erg benieuwd hoe stil hij gaat zitten, haha

Jaloers! Dana is mijn favo artist <3 Ik woonde vroeger in die straat en ze heeft bijna alles op mijn been gezet. Veel plezier! :)

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 00:25

29 mei mag ik naar Hanne van blackbear en ik ben nu al bang :+

Ik wil struikheide op mn enkel
Ja enkel want ik durf nergens anders
Maaar struikheide omdat de paarden in de buurt staan van de hei er staat heide in ons opa's tuin wat nu onze tuin is
Dusja daarom

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 08:20

Yasmine schreef:
Jackytje schreef:
Hier morgen mee naar Feralis. Mijn vriend laat z'n allereerste tattoo zetten :D Ben heel erg benieuwd hoe stil hij gaat zitten, haha

Jaloers! Dana is mijn favo artist <3 Ik woonde vroeger in die straat en ze heeft bijna alles op mijn been gezet. Veel plezier! :)

Jaa wij wonen vlakbij ook. Is een wandelingetje van een minuutje of 10. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 08:56

Yasmine schreef:
Jackytje schreef:

Daar wil ik ook heeel graag nog een keer naar toe!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:52

Hoppa, opeens weer allemaal nieuwe afspraken die er gepland staan! Cool!

Ik ben nog niet heel nerveus voor zaterdag, maar dat komt vast nog. Meer de praktische dingen, wat trek ik aan, benen scheren ( :D ), hoe doe ik dat 's nachts met slapen, etc.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:52

Hier ook stille meelezer, hier is het ook eindelijk gelukt om een afspraak te maken bij Hanne Smit van Blackbear :) 10 mei ben ik aan de beurt om mijn huidige tattoo uit te breiden met een klein boeketje van 3 bloemen (de geboortebloemen van mijn kids). Nu al zin in!!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:08

Ik ben morgen aan de beurt om 14uur. Ben zo nieuwsgierig naar het eindresultaat, ook al is het 'maar' een tekst van 5 woorden haha. Ik hoop dat we er morgen nog aan toe komen om ook nog watercolor toe te voegen, maar anders moet ik nog eens terug daarvoor want daar hadden we oorspronkelijk geen tijd voor ingepland.

Ik ben zo iemand die wat dingen erger maakt van te voren in d'r hoofd, dus ik ben zo zenuwachtig nu al pff... Hier lezen over die jeuk enz. is ook niet erg motiverend :') :') Ik kan heel erg slecht tegen jeuk namelijk nadat ik vroeger exczeem heb gehad en ik eraan onderdoor ging hahaha. Hoop dat ik er minimaal last van ga hebben.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:26

Ik moet nog wachten tot woensdag zo veel zin in *\%/*

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:40

Ik heb vandaag tattoo nummer 4 laten zetten door Kevin van Blackbear. Super gezellige mensen en de pijn viel ook dit keer reuze mee. Krijg hem niet goed op de foto, maar het is een portretje van mijn paard.

Van augustus tot nu heb ik 3 tattoos laten zetten oeps!!

Over 2 weken wordt de grote op mijn bovenbeen afgemaakt, die zal ik nog wel plaatsen als hij klaar is. Staat al wel een foto van in het topic :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:32

Hahaha, heel herkenbaar dat. Ik heb sinds januari 6 tattoos laten zetten := O:) Maar ach, lekker boeien! Als we er maar blij mee zijn :j

Ik zou me niet te druk maken, Helmer. Vijf woorden stelt niet veel voor en is zo gepiept :) Daarbij vervelt en jeukt zo’n kleine tattoo amper, je voelt er bijna niets van. De jeuk die hier omschreven wordt, komt meer bij grotere tattoos met grotere oppervlaktes. Komt helemaal goed! Ben benieuwd wat het wordt. :)

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:14

Ohh ik ben benieuwd naar die van je paard!
En ja als je het zelf maar leuk vindt toch :D

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:10

Kan je na een enkeltattoo gewoon weer je sokken aan? Of mag dat niet ghehe.

Ik ga zaterdag voor mijn tweede. Een maanvorm met bloemen!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:46

HelmerG schreef:
Ik ben morgen aan de beurt om 14uur. Ben zo nieuwsgierig naar het eindresultaat, ook al is het 'maar' een tekst van 5 woorden haha. Ik hoop dat we er morgen nog aan toe komen om ook nog watercolor toe te voegen, maar anders moet ik nog eens terug daarvoor want daar hadden we oorspronkelijk geen tijd voor ingepland.

Ik ben zo iemand die wat dingen erger maakt van te voren in d'r hoofd, dus ik ben zo zenuwachtig nu al pff... Hier lezen over die jeuk enz. is ook niet erg motiverend :') :') Ik kan heel erg slecht tegen jeuk namelijk nadat ik vroeger exczeem heb gehad en ik eraan onderdoor ging hahaha. Hoop dat ik er minimaal last van ga hebben.

Met een kleine tattoo is de kans op jeuk niet zo groot idd. En daarbij verschilt het ook echt per persoon. Ik heb drie grote tattoos en met geen van allen heb ik heel erge jeuk gehad.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:11

Ik heb 2 tattoos en ook geen jeuk gehad.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:17

Heeft er iemand een minimalistische tattoo van een tropische bloem of gewoon een bloem? Ik ben van plan binnenkort een clematis te laten tatoeëren, maar wil niets ingekleurd of te druk/te groot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:27

CalipsoLover schreef:
Heeft er iemand een minimalistische tattoo van een tropische bloem of gewoon een bloem? Ik ben van plan binnenkort een clematis te laten tatoeëren, maar wil niets ingekleurd of te druk/te groot

Ik heb die 3 kleine roosje op m'n pols? Alleen wel ingekleurd

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:02

Afbeelding

Deze gister laten zetten.
Haar naam op mn pols staat er al enkele jaren op en ben er me van bewust dat hij ‘verkeerd’ staat, dit heb ik destijds gekozen omdat hij zo leesbaar zou zijn voor mij.

De bloemen onder haar hoofd lijken nu misschien wat lukraak gekozen, maar binnen een paar weken heb ik mn eerste sessie voor een ornamental/flower sleeve op die arm, in die stijl.

Foto even in zwart wit omdat het nogal rood ziet haha. Al m’n tattoos zijn gewoon black and grey :).

Dit was de voorbeeldfoto by the way.

Afbeelding

Hij is gezet door Chris ietswatiknietkanuitspreken :’)
Een gastartiest uit Polen die een paar weken bij Inksane in Roeselare (Be) zat.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:53

November108 schreef:
Ohh ik ben benieuwd naar die van je paard!
En ja als je het zelf maar leuk vindt toch :D

Zal over een paar dagen even een foto maken, er zit nu secondskin folie overheen dus dat doet 'm geen eer aan haha :Y)