Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DonnnavZ schreef:Super gaaf ben benieuwd!
Ik heb hanne ook een mail gestuurd maar heb nog niks terug
November108 schreef:DonnnavZ schreef:Super gaaf ben benieuwd!
Ik heb hanne ook een mail gestuurd maar heb nog niks terug
Dank jullie voor het advies!
En ja ik zag dat ze nog bezig waren deze week met mails beantwoorden, ik had zelf om kwart over 12 de aanvraag al ingediend en moet dus nog wachten tot 11 april. Ze is zo drukwat wil jij?
Yasmine schreef:Jackytje schreef:Hier morgen mee naar Feralis. Mijn vriend laat z'n allereerste tattoo zettenBen heel erg benieuwd hoe stil hij gaat zitten, haha
Jaloers! Dana is mijn favo artistIk woonde vroeger in die straat en ze heeft bijna alles op mijn been gezet. Veel plezier!
Yasmine schreef:Jackytje schreef:Hier morgen mee naar Feralis. Mijn vriend laat z'n allereerste tattoo zettenBen heel erg benieuwd hoe stil hij gaat zitten, haha
Jaloers! Dana is mijn favo artistIk woonde vroeger in die straat en ze heeft bijna alles op mijn been gezet. Veel plezier!
HelmerG schreef:Ik ben morgen aan de beurt om 14uur. Ben zo nieuwsgierig naar het eindresultaat, ook al is het 'maar' een tekst van 5 woorden haha. Ik hoop dat we er morgen nog aan toe komen om ook nog watercolor toe te voegen, maar anders moet ik nog eens terug daarvoor want daar hadden we oorspronkelijk geen tijd voor ingepland.
Ik ben zo iemand die wat dingen erger maakt van te voren in d'r hoofd, dus ik ben zo zenuwachtig nu al pff... Hier lezen over die jeuk enz. is ook niet erg motiverend![]()
Ik kan heel erg slecht tegen jeuk namelijk nadat ik vroeger exczeem heb gehad en ik eraan onderdoor ging hahaha. Hoop dat ik er minimaal last van ga hebben.