Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ben weer helemaal verliefd op m'n Ofra Rodeo Drive highlighter:
Shaggy09 schreef:Heeft iemand hier een palette van Tartelette?
Ik vind de In Bloom Clay palette heel erg mooi en net wat zachter geprijsd dan bijv UD paletten.![]()
Zijn die een beetje vergelijkbaar in prijs? Edit; Niet in prijs, in kwaliteit
Alleen ben ik net te wit er voor en als ik te veel op doe dan lijkt het net een contour streep

Ik neig zelf vooral naar de brons en bruin tinten. Tot nu toe vind ik Naked 2 toch wel een erg mooi palette maar ben nog zoekende.
Vind in ook erg mooi Shaggy09 schreef:Hmm okee dit brengt mij weer aan het twijfelen
Ik wil graag een palette wat echt goed pigment heeft en fijn aanbrengt. Ik heb ook naar de Anastasia paletten gekeken alleen ik weet gewoon dat ik veel kleuren daarvan niet ga gebruiken en dat vind ik zonde.
Als iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graagIk neig zelf vooral naar de brons en bruin tinten. Tot nu toe vind ik Naked 2 toch wel een erg mooi palette maar ben nog zoekende.
Zou ook eerder voor die gaan dan Naked 2.
Mooie bruintinten idd en erg veel algemeen bruikbare kleuren voor dagelijkse looks. Maar dat moet je dan idd wel zelf ook zo zien zitten
Ik vind het de investering meer dan waard omdat ik ze echt veel en met plezier gebruik.

Zo ontzettend mooi ook de vormgeving.