Maar zoals jij ze belegd klinkt het wel echt heel lekker! Jammer dat ze zacht worden in de broodtrommel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Dat jij niet s nachts eet betekent niet dat het voor anderen geen probleem is toch? Ik krijg soms laat s avonds echt enorme honger. Zit tussen Mn oren maar maakt het niet minder 'problematisch'.
Giolli schreef:Emmaa_ schreef:Dat jij niet s nachts eet betekent niet dat het voor anderen geen probleem is toch? Ik krijg soms laat s avonds echt enorme honger. Zit tussen Mn oren maar maakt het niet minder 'problematisch'.
Opzich is het natuurlijk niet zo raar. Stel, je eet om 08:00 je ontbijt, om 13.00 lunch en om 18.00 avondeten. Stel je neemt een tussendoortje om 11.00, 15.00 en 21.00
Dan is het niet zo vreemd dat als ik eens laat ga slapen of na een avonddienst echt honger krijg om 01.30!
Normaal slaap je en wordt je er niet wakker van, maar als ik nog niet slaap kan ik wel een halve koe op. Ik probeer dat nu inderdaad te stillen met water. Dat werkt inderdaad goed! (Voor de rokers; een glas water helpt ook erg goed tegen trek in een sigaret.)
Spa rood vind ik goor, dan nog liever water. Dat zout wat ik al, al járen lang... Is echt heel slecht. Dokters hebben mij zelfs gewaarschuwd dat ik moet stoppen anders lig ik op mijn dertigste aan de nierdialyse.
Soms voel ik mijn nieren achter in mijn rug gewoon pijn doen... Kan dus geen kwaad om die slechte gewoonte maar eens te stoppen. Voordeel is; ik vind al het avondeten smerig zonder heel veel zout dus ik eet ook niet zo veel meer.
_Priscilla schreef:Laura82 schreef:Vandaag wordt het:
O: havermoutpap met halfvolle melk en beetje kokos
T: kleine appel
L: 2 volkoren broodjes gebraden gehakt met beetje mosterd
T: magere kwark
A: maaltijdsalade mexicaans (a 485 kcal als ik het goed onthouden heb)
T: 1 glas witte wijn, snack a jack kaas
Wat is die maaltijdsalade mexicaans precies
Hillady schreef:Hallo hallo! Vandaag weer een goed dagje!
O: vanilleyoghurt met muesli
L: twee kleine broodjes met stukje gehaktbal
A: stamppot boerenkool met worst, als toetje vanille yoghurt
B: minstens uur gelopen in stad, zo nog 30 minuten hardlopen en 110 squads!
The_Cat schreef:Hillady schreef:Hallo hallo! Vandaag weer een goed dagje!
O: vanilleyoghurt met muesli
L: twee kleine broodjes met stukje gehaktbal
A: stamppot boerenkool met worst, als toetje vanille yoghurt
B: minstens uur gelopen in stad, zo nog 30 minuten hardlopen en 110 squads!
edit; squats
zitten er knappe mannen in die squads, je mag ze altijd even sturen![]()
![]()
Cheetahfan schreef:O: 200 gram Griekse yoghurt vanille met 30 gram zonnatura muesli
T: kiwi
L: 2 koolhydraatarme boterhammen met avocado en kipfilet, rauwkost
T: 200 ml magere yoghurt met 3 scheppen havermout, kaneel en rozijnen, blokje 85% chocolade, handje druiven, wasa cracker
A: tilapia filet, 300 gram hollandse wokgroenten
T: appel
B: niet zo veel, hele dag uni en werken vanavond dus iig wel wat heen en weer fietsen
D: thee, water, slimpie ranja
gribaldi schreef:Ik moet altijd wel lachen om mensen die zeggen dat ze aankomen zodra ze zijn gaan samenwonen..
Hoe aten/deden jullie dat voor het samenwonen dan qua eten/drinken?
Doen jullie nu "ongezonder" ?
*knip*
Giolli schreef:Ik heb MFP ook gedownload. Erg leuke app!
Als je ziet dat je bijna je calorieën vervreten hebt en je daarna een uur gaat sporten en dat invult, heb je weer wat speling dus kan er weer een appeltje bij.