Danique schreef:Ik vind de lijn in Ariel niet zonde maar te dik. Op het plaatje is hij heel subtiel en hier is hij vrij dik en hoekig alsof er iets niet helemaal goed is gegaan

Verder vind ik hem wel erg gaaf!
Nee sommige lijnen zijn idd te dik! Maar die in het ontwerp zijn te dun, die zijn niet goed te tatoeëren dat je ze nog ziet over 20 jaar. 
Supervixen schreef:Voor dat ontwerp zou ik voor het mooie bambi met het konijn spiegelen, zodat ze naar de rest van de tattoo kijken zeg maar. Lijkt mij zelf een mooier geheel geven.
De enige 'regel' die ik ken van een sleeve, is dat alles dezelfde kant op moet kijken als het ware, de beweging moet naar 1 kant gaan. Dus vandaar. 
Emmaa_ schreef:Ik vind Ariël vet gelukt en ik ben helemaal pro impulsieve acties. Al mijn tattoos tot nu toe zijn tot op bepaalde hoogte impulsief en ik vind dat juist wel wat hebben. Dan heb je tenminste napret ipv voorpret.
Haha precies!
Berdien schreef:Ik vind dat ontwerp echt zó gaaf he! Ik ben dol op Disney, en op deze manier vind ik het echt waanzinnig!
Awh thanks!
Bizzybijtje schreef:Denk ik ook

Wel echt tof!

Thanks 
Tinkerloos schreef:Ariël is goed gelukt hoor.
Ik zie wat je bedoeld met de lijnen maar dat is nog weg te werken als je de sleeve laat afmaken.
Ziet er tof uit!
En die van je vriend: WAUW!
Thanks, en ik zal het doorgeven 
Yasmine schreef:Oef, dat heb je wel verdiend na vorige keer, Nagini

Tessa, je Ariel is zoooo mooi

Ik ben erg benieuwd naar je sleeve wanneer 'ie af is!
Ik ook!
Awhhh dat portret is te lief!