Stral, lekker even schelden op de wereld, mag ook hoor als je je regels hebt! is niet leuk

Ik heb overal spekkies

Lekker Diane, fijn dat je blij kan zijn met hoe je eruit zien!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anke_Amigo schreef:ik had voor de grap ook even 6w6p gedaan, maar men wat is dat zwaar zeg!! pluim voor iedereen die dat doet!
Stral, lekker even schelden op de wereld, mag ook hoor als je je regels hebt! is niet leuk![]()
Ik heb overal spekkiesdus maakt bij mij niet uit waar het eraf gaat, als het maar overal is
![]()
NeverGiveUp schreef:Anke_Amigo schreef:ik had voor de grap ook even 6w6p gedaan, maar men wat is dat zwaar zeg!! pluim voor iedereen die dat doet!
Stral, lekker even schelden op de wereld, mag ook hoor als je je regels hebt! is niet leuk![]()
Ik heb overal spekkiesdus maakt bij mij niet uit waar het eraf gaat, als het maar overal is
![]()
dag 28 klaar. Nog 24 dagen en ik heb 6 volle weken af. En dat dan gedaan in een week of 8, aangezien ik weleens een dagje oversla
NeverGiveUp schreef:Dat roosje erachter
Ik zie dat je in de buurt woont btw!
Oh en lekker offtopic maar moet even het trotse baasje uithangen!
[ITP] Mijn bonte reus Blade de afgelopen winter
edit; beterschap winged
Ariebombarie schreef:NeverGiveUp schreef:Dat roosje erachter
Ik zie dat je in de buurt woont btw!
Oh en lekker offtopic maar moet even het trotse baasje uithangen!
[ITP] Mijn bonte reus Blade de afgelopen winter
edit; beterschap winged
ff offtopic, ik ben gék op bont
Anke_Amigo schreef:ja inderdaad, jij ook in a'foort. Ik heb gewoon hele zwakke armen dus die hebben het heul zwaar met al deze dingen. Naast al het gewicht wat ik mee heb met springen enzo heHoop dat ik na deze 3 levels het wel op kan pakken. Doe jij het nu na de 30ds of erbij?