Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:MISTRAL94 schreef:Ik loop nu wel heel weinig 1 keer per week. Geen last van mijn scheen nu. Maar dit was natuurlijk niet mijn bedoeling. Run2day zou dus een neutrale schoen adviseren en komt uit op asics nimbus. Deze schoenen heb ik eerder ook gehad. Zij hebben de voorganger nog staan voor 99 euro ipv 180 euro. Maar wil er dit weekend nog even goed over nadenken. In maart de Brooks gekocht en dan nu alweer nieuwe schoenen vind ik nogal wat.
Ik had ook last van mijn scheen na een prima half jaar met mijn saucony schoenen. Ben terug gegaan naar intersport en ik had een ander zooltje nodig door slijtage van mijn schoenen en het inzakken van het zooltje dat erin lag. Nu loop ik weer recht en geen last meer van mijn scheen.
Grit schreef:Ingewikkeld hoor, vooral als mensen elkaar gaan tegenspreken. Het is toch fijn als je als leek zijnde op een advies kunt vertrouwen.
Ik loop nu op schoenen zonder verder advies. Ik wilde eerst eens kijken of ik het wel vol zou houden.
Romyv schreef:Hoeveel km hak je weg in zn training dan?
Klopt! Zeker wanneer je er geld of commerciële doeleinden meeespelen wordt het lastig .. Daarom belangrijk om goed dooor te vragen, uitleg te vragen, mee te kijken naar de filmpjes enz.
Bij de zaak waar ik heen ga kan ik moeiteloos met allerlei schoenen aankomen zetten , zoals ik al zei. Mn wedstrijd schoenen waren goed, is gecheckt en dus prima. Dan verkopen ze niets maar ik kom wel terug en raad iedereen het aan. Dat is hun methode. Toch anders...
Romyv schreef:Daar heb ik in elk geval geen last van, ik draag geen van drieenLopen wij niet de hele dag al op slechte schoenen omdat die pumps zo goed bij je jurkje passen of omdat sendra's nu in zijn?