Maar vakantie is ook leuk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dayanara schreef:Hoi meiden!
Kan ik zondag nog mee? En is er een mogelijkheid de route via GPX te sturen? Ik ben wel een beginner dus ik weet niet wat jullie gemiddelde snelheid is?
Susan88 schreef:Dayanara schreef:Hoi meiden!
Kan ik zondag nog mee? En is er een mogelijkheid de route via GPX te sturen? Ik ben wel een beginner dus ik weet niet wat jullie gemiddelde snelheid is?
Ja hoor, geen probleem. Stuur maar een pb met je telefoonnummer. Dan stuur ik wel de GPX terug. Snelheid maakt niet zo veel uit. Gezellig samen uit, samen thuis is de mentaliteit. Gemiddelde snelheid van T2T en mij ligt wat normaal gesproken hoger, maar wij vinden het geen probleem om rustig aan te doen (ik spreek even voor twee). IMAY1990 ging ook nog niet zo hard dacht ik.
Susan88 schreef:@T2T @Imay, zouden jullie mij een pb willen sturen met telefoonnummer en misschien je accountnaam op Komoot?
Gaaf hoor T2T, ook een powermeter op de tijdritfiets. Daarmee kun je zeker ook je wedstrijd beter gaan indelen in de toekomst?
MuSLi schreef:Wat een toffe foto! Ik zie volgens mij meer Castelli-liefhebbers, haha.[ [url=m/yh2HLO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotootje van gisteren. Lekker rondje met ons groepje vrouwen.
Chrissie schreef:Hebben jullie ervaring met een indoor fietstrainer?
Ik ben aan het onderzoeken welke ik het beste kan kiezen, Wahoo Kickr Core of Tacx Flux S Smart
Ik neig naar de laatst genoemde alleen daar zit geen casette bij, is dat te doen? Een losse cassette er op monteren? Ik ben echt een noob met dit soort dingen.
Heb trouwens een Canyon fiets (nieuw, bevalt uitstekend dit seizoen)
Tips zijn welkom!
Time2Tri schreef:Susan88 schreef:@T2T @Imay, zouden jullie mij een pb willen sturen met telefoonnummer en misschien je accountnaam op Komoot?
Gaaf hoor T2T, ook een powermeter op de tijdritfiets. Daarmee kun je zeker ook je wedstrijd beter gaan indelen in de toekomst?
PB gestuurd .
En idd hoe langer je afstand word in een wedstrijd hoe belangrijker
het is je krachten in te delen .Zo,n powermeter is daarvoor optimaal .
Leuk dat je er ook bij bent Dayanara![]()
Voor mij is het morgen een duurtraining , en dat betekend niet hard
fietsen .
Een hele fijne vakantie Scooby .
culaccino schreef:MuSLi schreef:Wat een toffe foto! Ik zie volgens mij meer Castelli-liefhebbers, haha.[ [url=m/yh2HLO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotootje van gisteren. Lekker rondje met ons groepje vrouwen.
Gaaf, die powermeter, T2T!
@Chrissie, ik heb nul kennis over indoortrainers, behalve dat die van mijn bovenbuurman herrie maakt. Ik ben ook benieuwd naar je Canyon!
@Zebrastreep, kan me voorstellen dat het effect heeft om 2x een route te rijden. Heel andere sport, maar met klimmen (op zo'n klimwand) merkte ik dat ook altijd; toch iets van (spier)geheugen dat je dan opbouwt of zo, hè? Vervelend van die knie en kuit. Zit je wel recht op je pedalen? Goed dat je die 38 km wel kon doen!
Fijne vakantie, scooby!
Ik heb gisteravond een rondje Veluwe gewandeld rond de Posbank met een vriendin. Nog wat reeën en een zwijntje gezien. Zo mooi daar! @Susan, zou je mij de gpx ook willen sturen? Zondag ben ik er dus helaas niet bij, maar zou een andere keer wel graag een mooi rondje willen toerenHeel veel plezier morgen!
Dayanara schreef:Leuk! Ik moet echt even de stijfheid eruit fietsen van het vele klimmen in de Eifel![]()
Hebben jullie nog leuke tips voor broekjes met bretels voor dames? Mijn moeder zei al Hopmans in Bergen op Zoom. Heb nu alleen broekjes zonder bretels maar die band bij mijn buik gaat dubbel zitten/irriteren. Had een pakje met bretels geleend van mijn moeder maar die had ze van wish en daar zat zo n irritant dikke naad in bij mijn benen. Maar de band bij mijn buik was iig niet aan het irriteren haha.
Susan88 schreef:Soort van ''meet in the middle'', 12u afspreken?
Ik heb de route nu zo gepland dat het start en eindigt bij de parkeerplaats van de Posbank. Grote parkeerplaats vlak bij het restaurant en uitzichtpunt. Hier kunnen jullie hopelijk de auto wel kwijt https://goo.gl/maps/9eh9KwKsjiyisNgd6
Het rondje ziet er nu als volgt uit:
[ [url=m/zVkUNR.jpg]Afbeelding[/url] ]
)
scooby09 schreef:Hallo Minikatje tuurlijk welkom..
Dat klinkt heel pittig Dayanara....Blij dat ik de Eifel alleen te paard ken.
Dan moet zij het zware werk doen...Hoewel ik ooit eens een fikse heuvel ben op gelopen nou dat was boven even afzien wat een verzuring alleen al met lopen zo steil..
Waar zit je?
Time2Tri schreef:Goedemorgen dames ...
Het weer schijnt in ieder geval mee te spelen .
Nu eerst lekker ontbijten , fiets checken en dan zien we elkaar
om 12:00 uur op de parkeerplaats ...zin in .
Wie wil mag erna nog met mij 24 minuten hardlopen ?![]()
( zone 2 , cool down 4 minuten )