Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Devic schreef:Ik zoek inspiratie… ik heb een ECG laten maken van mijn pony en wil daar een tattoo van laten maken. Zijn er hier mensen die zoiets hebben? Ik heb er natuurlijk wel een beeld bij, maar ik twijfel of ik er een naam bij wil zetten, of bijv een datum. Voelt een beetje als “verraad” naar m’n andere overleden paard, dus twijfel ik of ik die er op een of andere manier ook in wil verwerken.
Ik wil hem op de binnenkant onderarm. Het is zeker niet mijn eerste tattoo, wel de meest betekenisvolle.
Kinke schreef:ik ben maandagmiddag weer bij Foxy Fineline geweest (Inkdistrict Amsterdam)
Ik heb recent mijn merrie Luna in laten slapen en voor haar een stukje tekst van Romeo&Juliet geplaatst, iets aangepast want het origineel spreekt over 'he' ipv 'she'
Deze tekst wordt ook gebruikt in een nummer van Nightwish genaamd Shoemaker (en dat gaat niet over een schoenmaker)
Ook een maan bij gezet en bloemen om de rest van de bovenzijde van m'n onderarm op te vullen.
Zaten weer een paar pittige stukjes bij, vooral vlakbij m'n elleboog
Huid is nog rood maar niet meer gevoelig. En dan nog een paar maanden wachten tot de kleuren van de inkt weer meer gelijk zijn aan elkaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]