Linoleum; gefeliciteerd met de sollicitatie! Spannend en succes vrijdag! Misschien heb je het al aangegeven en heb ik dat even gemist, maar voor welke functie solliciteer je?
Hier ook een blije ruiter; rij momenteel alleen het paardje van een vriendin soms maar heb geen lessen omdat ik het niet meer kan combineren met mijn school en een beetje klaar was met de instructeur op mijn oude stal haha. Maar mis het enorm. Lessen zijn alleen ook zo duur en veel stallen werken tegenwoordig met kwartaalkaarten waardoor je in een keer zomaar 80 euro (als het niet meer is) kwijt bent en als simpel studentje is dat lastig. Helaasch.
Wat ik trouwens hoorde; als je de ene dag 100 kcal onder je doel zit kun je die de dag erna gewoon extra eten. Dit klinkt super simpel maar ik vind het een fijne gedachte dat je niet alles hebt verpest als je 1 dag ongezond eet. Gaat meer over hoeveel je bijvoorbeeld gedurende een periode van een week binnen krijgt. Misschien denken sommigen wel 'duhhh dat is toch niets nieuws' maar ik vond het echt een soort eye-opener hahaha.
Hier gaat het de laatste dagen qua eten supergoed; doe nog steeds aan IIFYM (macro's bijhouden) en sinds ik mijn eiwit omhoog heb gegooid heb ik veel minder suikerdipjes, meer energie en minder honger. Producten van melkunie met veel eiwit heb ik echt ontdekt en ruim ingeslagen, je hebt een breaker voor ongeveer 1,45 en daar zit dan 10 gram KH en 20(!!) gram eiwit in. Is superlekker en vult ideaal als tussendoortje.
Dus back on track en gemotiveerd.

En urgh Dilan ik word altijd zo jaloers van je leuke rijfoto's