Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluisje1998 schreef:Wat vinden jullie nou het prettigste soort wenkbrauw product? Ik gebruik nu een potlood, maar daar ben ik niet echt tevreden mee. Krijg het niet voor elkaar om er een mooie scherpe lijn mee te maken, allen als de punt helemaal scherp is. Dus ik moet te veel slijpen om de punt scherp te houden waardoor ze zo weer op zijn. Is er iets anders waarmee je je wenkbrauwen goed bij kan tekenen?
Pluisje1998 schreef:Wat vinden jullie nou het prettigste soort wenkbrauw product? Ik gebruik nu een potlood, maar daar ben ik niet echt tevreden mee. Krijg het niet voor elkaar om er een mooie scherpe lijn mee te maken, allen als de punt helemaal scherp is. Dus ik moet te veel slijpen om de punt scherp te houden waardoor ze zo weer op zijn. Is er iets anders waarmee je je wenkbrauwen goed bij kan tekenen?

eenitraM schreef:Geen make up maar wel verzorging georiënteerd.
Ik zoek een parfum wat hier op lijkt; https://beautiliciousworld.nl/fa-divine-moments/
Zelf heb ik Lancome Nuit, Givenchy L'interdit, La Vie (Wie kent hem nieeee), Killian Princes, Boss Black, YSL Black, Si en ookal lijken genoemde parfums een beetje op elkaar, het ruikt maar een beetje naar de Fa-versie. Kent iemand die geur van de Fa? Kan iemand hem plaatsen?
donnar schreef:Iemand hier in het bezit van een (of meerdere) Tarte palette?
Ik heb er een antal die ik echt ontzettend graag zou willen hebben.
Waar hebben jullie die van jou vandaan gehaald? Ik kan nergens een site vinden in de EU..
florence123 schreef:eenitraM schreef:Geen make up maar wel verzorging georiënteerd.
Ik zoek een parfum wat hier op lijkt; https://beautiliciousworld.nl/fa-divine-moments/
Zelf heb ik Lancome Nuit, Givenchy L'interdit, La Vie (Wie kent hem nieeee), Killian Princes, Boss Black, YSL Black, Si en ookal lijken genoemde parfums een beetje op elkaar, het ruikt maar een beetje naar de Fa-versie. Kent iemand die geur van de Fa? Kan iemand hem plaatsen?
La vie est belle?
Totaal niet chunky en overdreven maar alsof mijn gezicht van glas is ofzo. En de glass bull waar Jkissa steeds over praat heb ik vandaag op en die is zo mooi op een simpel neutral matte oogschaduw eronder. 
icm mijn highlighter van Becca leek het net wat
En door de setting spray van UD had ik vanochtend nóg glitters op mijn hoofd. chimello schreef:Ik heb alleen Shape tape van Tarte.
Jongens die CP producten zijn echt nice! Ik heb echt zo'n mooie glow op mijn gezicht van die highlighterTotaal niet chunky en overdreven maar alsof mijn gezicht van glas is ofzo. En de glass bull waar Jkissa steeds over praat heb ik vandaag op en die is zo mooi op een simpel neutral matte oogschaduw eronder.
De super shock heb ik gisteren even getest, is heel licht en dun als je een kwast gebruikt en weinig product gebruikt, zag er wel mooi uit. Maar daarmee ga ik nog wat spelen
Ik ga dus wel zeker meer highlighters bestellen.

ben echt Colourpop fan.