[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:26

*\o/* jaaa mijn colourpop bestelling van shizz is binnen!!

Afbeelding

Ik heb de oogschaduws van de colletie van Jenn Im en haar lipkleur Dohee en nog Beeper!!

Morgen gelijk uittesten en swachten hihihi :)

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:52

Mooi! Jammer dat Mile High uitverkocht is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:53

Djilna, wat ben je heeeeeeeeeeeeeeerlijk bruin <3

velvetblack schreef:
Eigenlijk slaat dat nergens op he. In nederlands leven zoveel hele blanke en hele donkere meiden. En daar is amper iets voor te vinden. Multicultureel, maar niet qua foundations -O- :')

En als een merk ze heeft, zijn ze constant uitverkocht omdat iedereen het nodig heeft en er weinig voorraad is. :') _O- _O-

DS, ik WIST gewoon dat je die ging bestellen. _O- <3
Ik vond zelf alleen Bardot (en dan om te gebruiken als oogschaduw :')) en Paradox boeiend, ik ben wel énorm enthousiast voor de sneak preview van hun snapchat. Het schijnt alleen nog even te duren tot deze uit komen maar <3 <3
Afbeelding

_Friemel schreef:
Ik ben met een vriendin echt helemaal los aan het gaan op CP, op mn linkerscherm is ze me aan het mailen en rechts gooi ik vanalles in mn mandje :')

_O- _O- _O- _O-

Liselot, wów, je nieuwe kapsel is zo ongelofelijk gaaf. Laat je gezicht er zo anders uit zien, wat prachtig!

blub, mooi palette gescoord!

Jolien, hele mooie look van gisteren!

Darah, wat een geweldige aankopen. <3 Venom heb ik ook in de oude formule en die is zo prachtig. Je hebt me nu wel getriggerd om Seismic te gaan proberen. _O-

Mandy, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Marlonfloris, kapsel staat je ook geweldig! Stukken mooier. :)

ElineS schreef:
Deze lipsticks wil ik!! :D :D :D :+

[ Video ]

:') _/-\o_

Drunksheep schreef:
Ik ben heeeelemaal verliefd geworden op deze ooglook <3
https://www.youtube.com/watch?v=W9dpvgxYkx8

Wow. <3

Twilight, jouw nieuwe haarkleur vind ik je ook enorm mooi staan!

Iris82 schreef:
Jeej Mehr voor m'n verjaardag gekregen! :)

Gefeliciteerd, en wat een heerlijk cadeau. <3

Djilna, PRACHTIGE aankopen. <3 <3 Ben ook jaloers op je foto zo, heel mooi vind ik dat altijd. Breathing Fire heb ik ook zo bij getwijfeld.

Djilna schreef:
Ojee :+ Moet je dan evt incl die korting van 10 dollar oven de 30 dollar uitkomen voor gratis verzending?
Shizzel heeft mij idd een uitgebreide beschrijving gestuurd van hoe het werkt via shipito, weet alleen niet of ze ook een kortingscode had meegestuurd. Maar eens terugzoeken O:)

En dank, die quad is gaaf ja :j

Ik heb even vlug de PB gecheckt en heb het erin gezet! Shop ze. :)) _O-

Damned, sowieso maken telefoons de hele look altijd heel anders. Wat ik in de spiegel zie, ook aan glitters, komt totaal niet terug zoals ik het zie in de spiegel op de foto's. Vind je look mooi. :j

Blingh, jaaaaa *\o/* *\o/* Zijn ze helemaal heel aangekomen? Met die dikke laag die ik eromheen gedaan had. :')

Vandaag tweette Kat von D me, ik vroeg haar een kleursuggestie voor mijn oogschaduw vandaag en kreeg 'go wild'. Dat werd paars. _O- Colourpop Dare op mijn bewegend ooglid, Lace in de outer corner met daar overheen Magnetic uit UD's moondust palette, Urban Decay Tonic in de binnenste ooghoek/begin van het bewegend ooglid en de razor sharp eyeliner in Retrogade.

Afbeelding

Ik wilde nog even blij delen wat voor geweldige vrienden en familie en collega's ik heb. Alles is in mijn 'verjaardagsweek' (heb het maar een week genoemd aangezien ik zowat iedere dag wat heb kunnen halen) gehaald waarvan ik zelf maar 4/5 dingen van mijn eigen geld heb gehaald en de rest is of gekregen van vriendinnen, of gekocht via geld en cadeaubonnen van familie/collega's. En er is nog een klein beetje onderweg vanuit Amerika van Urban Decay wat dus half door familie betaald is en half door mij. <3 Het is ziek veel wat ik eigenlijk heb gekregen en ben dit ook totaal niet gewend dus ik ben enorm enorm enorm blij.

Afbeelding

MET swatches, gewoon, omdat het kan. :') Links is zonder flits en rechts met. Swatches van Morphe/Sleek Solstice/Urban Decay single shadows had ik al gedeeld dus heb die maar overgeslagen. _O-

Van boven naar beneden:
Colourpop Punky, CP Frida, CP Wifey, CP Frick 'n Frack, CP Kween, UD Big Bang gloss (heel slordig aangebracht maargoed), Estée Lauder Wildly Pink, UD Bad Blood, UD Bad Blood liner, UD Wonderland, UD Wonderland liner, UD Liar
Afbeelding

Een half gestainde arm van al het roze maar hoppa alle eyeliners. :')
UD Distortion, UD Intergalactic, UD Fireball, UD Revolver, UD Retrogade, UD Goldrush, CP Bee Sting
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:58

Dank voor het compliment :+: Ik probeer zo instagram waardig mogelijke foto's te maken :P

En wauw wat een hoop gave dingen Shizzel!! Gave verjaardagsweek zo :D
En <3 voor je look!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:15

Shizzel die ooglook is echt stunning! Wauw! :j
Je laat ze ook altijd zo mooi op de foto zien! Ik krijg dat nooit zo scherp op de foto

En je cadeautjes <3

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:22

Shizzel ik ben zo jaloers op jouw oogschaduw skills <3

Bij mij lijkt het altijd of ik heb gevochten met iemand :=

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:32

Dankjewel shizzel! Jouw ooglook is ook weer prachtig!
Ik word jaloers van iedereen zijn aankopen, ik heb mijzelf een koopverbod opgelegd...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:36

Drunksheep schreef:
Dat is degene die ik heb gekocht, Zingara. Staat onder Fall Edit :)
https://colourpop.com/collections/fall-edit

Boven de $30 dollar is trouwens gratis shipping binnen de VS (dus ook Shipito) en ik en Shizz hebben kortingscodes waarmee je $10 korting kan krijgen.

Shipping naar NL vanaf Colourpop is sowieso $25, dus alleen daarom zou je het al beter vanaf Shipito kunnen laten sturen als je geen gigantische bestelling hebt (mijn max was tot nu toe $23,50 inclusief special requests en dat was een behoooorlijke bestelling) en je hebt dus sowieso geen douanekosten.

Kom je nu mee :') die friend korting deed t niet meer dus heb m'n zakelijke mail geregistreerd voor 5 dollar korting:')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:58

In de mail van Shiz bij mij zat geen code voor 10 dollar, alleen de tip van registratie en de friend-link.
DS, heb jij nog andere dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:02

Dat is die link. :) De link gebruik je voor je alles in je mandje gooit en die haalt automatisch $5 eraf, en met die registratiecode die met een gmail account constant aangevraagd kan worden die je later invult haal je er nogmaals $5 af!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:07

Schamele a cup hahahah :') i hear you

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:19

Dankje shiz, en je look is gaaf met dat paars etc :D love it.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:29

Ik heb nu Where the light is, Zingara en de losse So Quiche en Porter in mijn mandje :+
Nog 1 ding denk ik en dan mag het niet meer :P En dan echt een paar maanden niets :o Is afgelopen tijd ook heel goed gegaan trouwens, tot ik op vakantie ging naar Curaçao :D

Edit, de laatste is Stereo :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 23:00

DS en Shizz, gebruiken jullie het adres in Nevada of California?

Edit, joehoe besteld :+ Kan niet wachten :P
Laatst bijgewerkt door Djilna op 17-09-16 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 23:01

Djilna schreef:
Dank voor het compliment :+: Ik probeer zo instagram waardig mogelijke foto's te maken :P

En <3 voor je look!

Oke dit doet me echt denken aan de verjaarweek van trina van Victorious omdat een dag jarig zijn te weinig was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 23:23

Djilna, ik doe zelf Nevada omdat Cali tax heeft! :j

En thanks allemaal, was helemaal vergeten te reageren op de lieve complimentjes. <3

melanie0906 schreef:
Djilna schreef:

En <3 voor je look!

Oke dit doet me echt denken aan de verjaarweek van trina van Victorious omdat een dag jarig zijn te weinig was :')

Ik ben stiekem gewoon Trina. *\o/*

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 23:29

Jeeej Djilna, superleuk, ben benieuwd wat je van alle producten vindt! Ik gebruik idd ook Nevada.

En supertof Shizz, echt heel veel en heel gave aanwinsten :D ik dacht weer aan jou met die nieuw uitgekomen swatches haha! Ik vond Bardot ook tof als oogschaduw, en ik zag dat er veel mensen waren die datzelfde dachten. Allevier de Zingara kleuren vind ik erg mooi, maar Paradox is wel echt dé kleur van de quad :j oh en toffe look weer!

Blingh ik wil swatches zien :):)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 00:26

Wauw Shiz wat veel en mooi!!!

Haha Djilna, ik kreeg vandaag zo'n melding dat Djilnabeautystuff (oid, je instagramnaam iig) sinds lange tijd weer geüpload had op instagram. :')

Ik was vandaag blij gemaakt met een dode mus... :P Was bij Mac en ze hadden nieuwe wenkbrauwpotloden dus ik had hem getest en wou er een kopen, hadden ze alleen de testers nog maar binnen. ;( De Mac mevrouw kwam er ook pas achter toen ze er een wou gaan pakken,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 00:35

DS, ja precies. Paradox is echt de kleur van de set! Vind alle kleurtjes ervan ook wel echt wat voor jou!

Loose, ah wat balen.. -O- Maar mocht 'ie binnen komen weet je gelukkig wel meteen welke je moet hlen!

JAAAA *\o/* <3 HIER word ik blij van. Die Muse. <3
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 00:41

Jaaaaa zoveel toffe dingen die eraan komen, ik vind Paisley zo prachtig! <3

Ik zag deze:

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 00:49

Wat een mooie lipsticks. <3

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 00:52

Mooie aankopen blingh, ben benieuwd naar swatches :D

Wauw weer gave look Shizzel en mooie cadeaus heb je gekregen! Die eyeliners van UD <3 ik wil er ook meer haha.

Mijn shoplist wordt steeds langer, Colourpop heeft zo te zien ook gave dingen zeg!
Wel fijn voor mijn vriend, die heeft geen idee wat ie met mijn verjaardag moet geven. Ik geef wel een lijst aan make-up dingetjes die ik nog wil _O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 09:35

Ik vind het altijd zo leuk als er weer herfst en winter collecties aan komen <3

Wauw Shiz ik wil ook een verjaardagweek! Wat een hoop gave dingen heb je gekregen, UD :D

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 09:40

Wel apart spul dat van colourpop die oogschaduws, heel cremig, iets wat lastig aan te brengen met kwastje, maar wel mooi.
Heb net Porter gekocht, kleurtje is wel supergaaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 10:38

Niniane, zitten gave kleurtjes tussen!

Avelien, de oogschaduws zijn ook het makkelijkste aan te brengen met de vinger op het ooglid. Enige kwast die ik tot nu toe heb gevonden die werkt is de Zoeva 232 brush en dan moet je toch wel 3-4 lagen over elkaar aanbrengen om hetzelfde te krijgen als een swatch met je vinger. Mijn voorkeur is dus ook echt met de vinger aanbrengen, ook in de crease doe ik het zo, en dan blenden met een kwast. :j :)