Ik heb de oogschaduws van de colletie van Jenn Im en haar lipkleur Dohee en nog Beeper!!
Morgen gelijk uittesten en swachten hihihi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
velvetblack schreef:Eigenlijk slaat dat nergens op he. In nederlands leven zoveel hele blanke en hele donkere meiden. En daar is amper iets voor te vinden. Multicultureel, maar niet qua foundations![]()
_Friemel schreef:Ik ben met een vriendin echt helemaal los aan het gaan op CP, op mn linkerscherm is ze me aan het mailen en rechts gooi ik vanalles in mn mandje
ElineS schreef:
Drunksheep schreef:
Iris82 schreef:Jeej Mehr voor m'n verjaardag gekregen!
Djilna schreef:OjeeMoet je dan evt incl die korting van 10 dollar oven de 30 dollar uitkomen voor gratis verzending?
Shizzel heeft mij idd een uitgebreide beschrijving gestuurd van hoe het werkt via shipito, weet alleen niet of ze ook een kortingscode had meegestuurd. Maar eens terugzoeken
En dank, die quad is gaaf ja
Drunksheep schreef:Dat is degene die ik heb gekocht, Zingara. Staat onder Fall Edit
https://colourpop.com/collections/fall-edit
Boven de $30 dollar is trouwens gratis shipping binnen de VS (dus ook Shipito) en ik en Shizz hebben kortingscodes waarmee je $10 korting kan krijgen.
Shipping naar NL vanaf Colourpop is sowieso $25, dus alleen daarom zou je het al beter vanaf Shipito kunnen laten sturen als je geen gigantische bestelling hebt (mijn max was tot nu toe $23,50 inclusief special requests en dat was een behoooorlijke bestelling) en je hebt dus sowieso geen douanekosten.
melanie0906 schreef:Djilna schreef:Dank voor het complimentIk probeer zo instagram waardig mogelijke foto's te maken
En wauw wat een hoop gave dingen Shizzel!! Gave verjaardagsweek zo
Envoor je look!
Oke dit doet me echt denken aan de verjaarweek van trina van Victorious omdat een dag jarig zijn te weinig was