Oh die wou ik ook idd! Heb je Een foto waar je hem op hebt? Ben bang dat hij te licht is voor mij.
ssssuus
Geplaatst: 14-03-15 09:52
Ben vandaag weer lekker aan het werk met Ruby Woo op! Baal dat ik niet echt goede foto's van mezelf kan maken..
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-15 11:31
Evony schreef:
Oh die wou ik ook idd! Heb je Een foto waar je hem op hebt? Ben bang dat hij te licht is voor mij.
Nee! bij mij is ie niet heel gepigmenteerd ivm hele gepigmenteerde lipkleur. Kreeg hem gisteren binnen
Evony
Geplaatst: 14-03-15 11:51
Ben benieuwd! Vind het bij jaclyn echt een mooie kleur.
Heb net banana powder besteld van Ben Nye. Om o.a. concealer mee te setten onder de ogen etc. Schijnt een dikke hype te zijn in Amerika want Kim K. gebruikt het ook. In Nederland kost een potje alleen 40!!!! euro. In Engeland 15! Wel dure verzendkosten maar dan nog steeds de helft van de prijs ongeveer van wat je in Nederland betaald.
In ieder geval een mooie vervanger voor die van anastasia.
edit: en nu mag ik echt niks meer kopen
Laatst bijgewerkt door Evony op 14-03-15 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind het alleen zo apart dat ze bij heel veel kwasten aangeeft hem wel ok, maar niet bijzonder te vinden en dan overall toch zo laaiend enthousiast dat deze set zijn duurdere prijskaartje absoluut waard is...
Gerard Cosmetics... ken ik niet... Fijne lipsticks dus?
Banana powder hoor ik ook heel veel over dat het voor mensen met een lichte huidskleur minder geschikt is, zelf heb ik ook nog een roze ondertoon, dus ik zou eerder voor cameo gaan. Poeders schijnen heel fijn te zijn, dus ben heel benieuwd hoe hij jou bevalt
Evony
Geplaatst: 14-03-15 12:50
Ik heb een gele ondertoon dus dat scheelt. Maar het wordt idd voor iets meer getinte huid aangeraden, terwijl ik toch het effect op een lichte huid (o.a. Bij jaclyn Hill) wel heel mooi vind.
Hahaha stom he dat het op de lippen dan toch weer anders is!
Ik had gisteren van Lorac trouwens Copper, Sienna en Smokey Topaz op mijn ogen. Geloof ik.. Sienna is iig al mijn meest gebruikte kleur, begint een deukje in te komen
Anoniem
Geplaatst: 14-03-15 16:20
Heeft iemand een idee voor een niet te duur contouring set voor een blanke huid?
Tytonidae
Geplaatst: 14-03-15 16:31
Hmmm Linda, das een tricky one!
Ik vind de Smashbox Contour Set nog wel gaan, bij mij was ie NET iets te donker maar ik ben echt het allerlichtst. Alleen is die wel vrij aan de prijzige kant....