[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:53

JamieShanin schreef:
Als je nog lijnen voelt hoeft dot niet perse meteen lidteken te zijn. Dikke lijnen zijn echt een flinke optater voor je lichaam/huid dus die voel je altijd langer.

Tessa ik had m gezien op fb maar ik vind m niet zo, ik vond je ontwerp mooier

Klopt, maar op m'n rug zijn er ook wel echt stukjes die te diep gezet zijn. Na meer dan een jaar hoor je de lijntjes echt niet meer te voelen, na een half jaar zelfs al niet meer. Henk staat nu dan ook een half jaar en artist heeft zelf ook toegegeven dat er stukjes gewoon iets te diep gezet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:53

Poess91 schreef:
Ik kan jullie wel vertellen dat een te diep gezette tattoo echt geen pretje is. Zal vaak in de zomer wat gaan opzwellen en jeuken

Dit vooral inderdaad. Die op m'n rug wilt als ik uit ga nog wel eens heel flink gaan jeuken en de lijnen worden dan echt aanzienlijk dikker.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:54

Tof zeg! Ik woon in het Thistle City Barbican hotel, 12 minuten lopen vanaf Angel, :)

Oke offtopic :))

xZiva_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:07

Ik voel de lijnen helemaal niet :o
Ik heb 1 dag pijn gehad, en 1 dag jeuk.. Het is nog wel ietsje rood, maar that's it! (Nu 2,5 week geleden)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:15

XZiva dat had ik met m'n kleintjes ook, heerlijk haha

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:19

Iris82 schreef:
Ik zie m nu ook op Facebook. Vind m erg lijken op het ontwerp en daarom een mooie aanvulling, ik begrijp alleen die lijn niet die over de rechterschouder loopt. Die zit ook niet in het ontwerp en doet voor mijn gevoel afbreuk aan het geheel. Mag ik vragen waarom deze toegevoegd is?

Hij zit wel in het ontwerp, alleen is hij te zien in de aller aller aller laatste update :D inmiddels zijn we thuis, zal morgen even een goede foto maken en dan wachten tot hij geheeld is. Dan laat ik m gelijk even bijwerken :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 01:05

Poess, ik hoop dat het met mn andere ook zo word! :D hij word wel groter dan deze, en hij word ingekleurd, maar vond het zetten en genezen bij deze 200% mee vallen :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 03:29

Skunx Tattoo!! *\o/*
Die zit op Angel geloof ik.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:16

Ben onderweg naar Weert *\o/*
Eta: 12:19.. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:21

Tof!! :D
Hoelang moet je zitten/liggen?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:25

Minimaal 4-4,5 uur... :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:30

Pfff...jij liever dan ik! _O-

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:37

xZiva_ schreef:
Poess, ik hoop dat het met mn andere ook zo word! :D hij word wel groter dan deze, en hij word ingekleurd, maar vond het zetten en genezen bij deze 200% mee vallen :))

Hoe groot gaat hij worden dan?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:50

Bella: ja.. Haha... Ik kijk er ook niet echt naar uit.. Maar wel naar het eindresultaat :P

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:55

Succes dan! Veel plezier. :)F

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:08

Haha succes Banjer!

Hier inmiddels ook weer helemaal levend. M'n arm is nog helemaal opgezwollen, en de foto die ik gisteren heb gemaakt doet de tat ook echt geen eer aan. :+ Sommige lijnen zijn oprecht niet strak, maar de foto maakt het ook wel eeeeecht far worse haha. Ben wel echt superblij met de kleuren, die zijn dan weer veel beter gedaan dan bij Mickey. Ik ga nu gewoon opzoek naar een artiest die hem in z'n geheel gaat zetten, want dit werkt ook niet. :')
Maar voor nu wacht ik even een paar weekjes en dan laat ik hem even bijwerken bij iemand die wel normale lijnen kan zetten. :')

Afbeelding

En dit is degene die m'n vriend gisteren heeft laten zetten. Met hem had ik oprecht medelijden, 5 uur op een houten tafel, zonder kussen of iets :')
https://instagram.com/p/3SCyQVDBmD/

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:09

Emmaa_ schreef:
JamieShanin schreef:
Als je nog lijnen voelt hoeft dot niet perse meteen lidteken te zijn. Dikke lijnen zijn echt een flinke optater voor je lichaam/huid dus die voel je altijd langer.

Tessa ik had m gezien op fb maar ik vind m niet zo, ik vond je ontwerp mooier

Klopt, maar op m'n rug zijn er ook wel echt stukjes die te diep gezet zijn. Na meer dan een jaar hoor je de lijntjes echt niet meer te voelen, na een half jaar zelfs al niet meer. Henk staat nu dan ook een half jaar en artist heeft zelf ook toegegeven dat er stukjes gewoon iets te diep gezet zijn.

De lijnen van een tattoo zijn pas na 1 jaar of na 1,5 jaar pas echt genezen zijn ;)
Je huid kan niet binnen een half jaar al helemaal hersteld zijn (van de buitenkant wel dat klopt!!)
alleen de binnen kant duurt wat langer.

Wel fijn dat hij het gewoon toegeeft en niet doet als of zijn neus bloed

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:11

WAuw die van je vriend is echt prachtig!! waar heeft hij die laten zetten?

Ik snap alleen sommige lijnen in de ariel tattoo niet, sorry
misschien een artiest zoeken die je hele arm doet ipv telkens stukjes bij andere daar ga je echt verschil in zien.
De kleuren vind ik wel heel mooi gekozen.
Laatst bijgewerkt door JamieShanin op 30-05-15 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:11

TessaVB schreef:
Haha succes Banjer!

Hier inmiddels ook weer helemaal levend. M'n arm is nog helemaal opgezwollen, en de foto die ik gisteren heb gemaakt doet de tat ook echt geen eer aan. :+ Sommige lijnen zijn oprecht niet strak, maar de foto maakt het ook wel eeeeecht far worse haha. Ben wel echt superblij met de kleuren, die zijn dan weer veel beter gedaan dan bij Mickey. Ik ga nu gewoon opzoek naar een artiest die hem in z'n geheel gaat zetten, want dit werkt ook niet. :')
Maar voor nu wacht ik even een paar weekjes en dan laat ik hem even bijwerken bij iemand die wel normale lijnen kan zetten. :')

[ Afbeelding ]

En dit is degene die m'n vriend gisteren heeft laten zetten. Met hem had ik oprecht medelijden, 5 uur op een houten tafel, zonder kussen of iets :')
https://instagram.com/p/3SCyQVDBmD/

Hij is wel tof, echt een leuke stijl. Die van je vriend is echt wauw!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:29

Ik moet vandaag ook weer.. 1 uur mijn tijd (2 uur jullie tijd.)
Haha zie er echt tegen op _O-

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:51

Nagini schreef:
Ik moet vandaag ook weer.. 1 uur mijn tijd (2 uur jullie tijd.)
Haha zie er echt tegen op _O-

succes!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 10:01

Dank jullie!
Nagini: succes/sterkte vandaag! :P
Tessa: ik vind die Arië wel leuk eigenlijk.. :) die van je vriend laadt niet op de iPad... Crappy wifi in de trein..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 10:06

Ik vind de Ariel echt súpertof, ik snap de lijnen ook wel :j Helemaal mijn ding :D Die van je vriend is ook gaaf zeg!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 10:08

JamieShanin schreef:

misschien een artiest zoeken die je hele arm doet ipv telkens stukjes bij andere daar ga je echt verschil in zien.

Ja ik ga sowieso op zoek naar de artiest die het geheel kan maken haha. Maar het worden wel eerst alle karakters en dan de achtergrond, dan kan je
de achtergrond er beter in laten passen. Tenminste, dat is wat alle artiesten die ik gisteren gesproken heb, verteld hebben. Dus dat advies neem ik graag aan. :D Des te korter de sessies, des te minder pijn elke keer. :')

Tattoo van mn vriend komt bij maderich vandaan, bekend van Ink Master season 3. Echt een toffe gast. Lekker een hamburger nog mee gegeten :D

Banjer schreef:
Dank jullie!
Nagini: succes/sterkte vandaag! :P
Tessa: ik vind die Arië wel leuk eigenlijk.. :) die van je vriend laadt niet op de iPad... Crappy wifi in de trein..

Haha ja ik vind d'r ook wel schattig. En door die 3 lijnen kijk ik inmiddels ook wel doorheen, want hij zit er nou eenmaal. Het zal ook wel echt meevallen als hij helemaal genezen is denk ik. :j

Berdien schreef:
Ik vind de Ariel echt súpertof, ik snap de lijnen ook wel :j Helemaal mijn ding :D Die van je vriend is ook gaaf zeg!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 10:18

TessaVB schreef:
JamieShanin schreef:

Ja ik ga sowieso op zoek naar de artiest die het geheel kan maken haha. Maar het worden wel eerst alle karakters en dan de achtergrond, dan kan je
de achtergrond er beter in laten passen. Tenminste, dat is wat alle artiesten die ik gisteren gesproken heb, verteld hebben. Dus dat advies neem ik graag aan. :D Des te korter de sessies, des te minder pijn elke keer. :')

Tattoo van mn vriend komt bij maderich vandaan, bekend van Ink Master season 3. Echt een toffe gast. Lekker een hamburger nog mee gegeten :D

achtergrond altijd als laatste ;) je kan niet zomaar over een achtergrond laten zetten ;) kan wel maar moet dan heel donker.

zo ie zo als je een sleeve laat zetten zou ik het ook bij 1 artiest laten doen want je gaat verschil zien, misschien is dat wel jou bedoeling hoor dat kan ;) ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat!!

Ik had het ontwerp van je Ariel gezien en nu hij gezet is maar er staan lijnen bij die in het ontwerp niet zaten was dit een ongelukje van de artiest of wilde je dat zo?

ja zag er goed uit van je vriend!