Zo ik kom net thuis van een fietstocht waar je u tegen zegt 
Vanmorgen om 10.00 met een vriendin op de fiets naar Wassenaar gegaan (daar staat Paardlief) vanaf ongeveer Kijkduin in Den Haag voor de bekenden onder ons. Heenweg was 17,2 km en we hebben er een uur en 15 minuten over gedaan. Daar aangekomen paardlief verwend want die is vandaag jarig! Lekker even gekletst en toen weer op de fiets gesprongen en via de duinen terug naar huis gefietst. Onderweg in Meijendel zijn we gestopt voor een lekkere pannenkoek
en toen weer verder gegaan. Jemig wat is dat zwaar zeg door de duinen met wind tegen op een opoe fiets zonder versnellingen!
Eenmaal thuis waren we helemaal kapot (om 16.00 waren we terug). Terug door de duinen was 22,7 km. We hebben dus 39,9 km gefietst!
Gezellig bij die vriendin blijven eten, ze had paprika's in de oven gedaan, gevuld met gehakt, knoflook en feta kaas. En een beetje salade erbij, jeetje wat is dat lekker!
Daarna hebben we besloten dat we wel een ijsje verdiend hadden en hebben we een lekker softijsje gehaald.
Nu zit ik lekker op de bank met pijn in mn achterste.. (nieuw zadel nodig denk ik voor mijn fiets haha).
Hoe was jullie dag?
Klinkt leuk hannahaapje! Ik ben gek op mandarijnen, als ze lekker zoet zijn dan en er geen pitjes inzitten 
Ik ben gek op lammetjes!!