Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IrisBikkel schreef:Wauw die vind ik erg mooi Aranel!
Het doet me bijna twijfelen of ik echt geen mooie afbeelding zou willen ipv mijn ontwerp nu haha
Hoelang is ze er nu uiteindelijk in totaal mee bezig geweest?
kellykeuhh schreef:HoiHoi,
ik kom me hier ook melden
Binnenkort ga ik voor mijn 1ste tattoo. Eentje op mijn enkel die langs de buitenzijde van mijn voet wat naar beneden loopt.
Doordat ik echt geen enkele ervaring heb met tattoo's en best gevoelig ben heb ik dus wel wat bang..
Iemand ervaring met deze plaats en eventuele tips om de pijn te verlichten?
Ik zou eentje in deze stijl laten plaatsen.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=5261F27F
Ook ben ik nog op zoek naar een mooi voorbeeld van een vlinder (deze zou ter hoogte van de bloem op bovenstaande foto te komen zitten)
sharoontje schreef:Behalve Kynst, zit er verder geen 1 goede shop bij ons in Deventer. Hoor ook wel eens ervaringen over Mana Ink (ook in Deventer), maar daar heb ik enkel namen en zinnen van gezien. Kynst levert écht kunstwerk af. Volgend jaar wil ik beginnen met het coveren van een enorme tattoo bij Kynst. Was er al geweest, maar Thomas vertelde dat ik er goed over na moest denken i.v.m het bedrag. Nu vind ik dat niet meer zo'n probleem, want hij word in sessies gezet. Ik ga er ook absoluut niet meer op besparen (kwa bedrag voor een tattoo), want die fout heb ik gemaakt en dat is ook de reden waardoor hij nu gecoverd moet worden.